پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بحرین

حوزه/ سخنگوی جنبش حق گفت: محاصره وحشیانه منزل شیخ عیسی قاسم و حبس خانگی ایشان و محروم ساختن این عالم دینی از امکانات درمانی و پزشکی برای تمام جهان ثابت کرد که رژیم بحرین تا چه اندازه وحشی و مستبد است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، جنبش حق که در زینه آزادی ها و دموکراسی در بحرین فعالیت می کند از مردم این کشور خواست به ندای علمای بحرین لبیک بگویند و در راهپیمایی شب جمعه در حمایت از شیخ عسی قاسم شرکت کنند.

در بیانیه این جنبش آمده است: شرکت در تظاهرات شب جمعه و اعلام حمایت از شیخ عیسی قاسم، اقدامی ملی، دینی و اخلاقی و بسیار مهم است.

عبدالغنی خنجر سخنگوی حق در این زمینه گفت: محاصره وحشیانه منزل شیخ عیسی قاسم و حبس خانگی ایشان و محروم ساختن این عالم دینی از امکانات درمانی و پزشکی برای تمام جهان ثابت کرد که رژیم بحرین تا چه اندازه وحشی و مستبد است.

وی افزود: رژیم آل خلیفه اصرار دارد که با استفاده از سکوت بین المللی همچنان به راه اشتباه تروریسم و سرکوب مردم ادامه دهد و تمام جهان نیز به تماشای این جنایت ها علیه مردم بی دفاع بحرین نشسته اند.

تمام محدودیت های شیخ عیسی قاسم باید برداشته شود

از سوی دیگر جریان العمل الاسلامی بحرین نیز با صدور بیانیه ای مردم را به تظاهرات برای درخواست رفع تمام محدودیت های ظالمانه از شیخ عیسی اسم فراخواند و خواستار آزادی تمام زندانیان مظلوم بحرینی شد.

در بیانیه العمل الاسلامی آمده است: رژیم آل خلیفه همچنان به ظلم و ستم گسترده علیه مردم ادامه می دهد و دامنه جنایت های آنها به جایی رسیده که هیچ حرمتی برای هیچ کس قائل نیستند و امروز نیز شاهد این بی حرمتی آنها به شیخ عیسی قاسم هستیم و می بینیم پس از آنکه ایشان را حبس خانگی کرده بودند، اکنون این عالم دینی بزرگ از امکانات پزشکی و درمانی نیز محروم شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: رژیم بحرین علما و فعالان حقوق بشر و آزادی خواهان را زندانی کرده و از نسبت دادن هیچ اتهامی به آنها دریغ ندارد و در همین راستا شیخ علی سلمان را متهم به جاسوسی برای کشور بیگانه کرده که اتهامی بی اساس و ناروا است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha