پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کعبی

عضو خبرگان رهبری گفت: شهدای مدافع حرم حقیقتاً غیرتمندانه از حرم اهل بیت(ع) به خصوص حرم حضرت زینب کبری (س) دفاع کرده و به اجر و مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله عباس کعبی، شب گذشته طی سخنانی در یادواره شهید روحانی مدافع حرم حجت الاسلام  محمود تقی پور و چهار شهید سرافراز فاطمیون که در مسجد محمد رسول الله(ص) قم برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: شهدای مدافع حرم از جمله شهدای روحانی این عرصه عزتمند ، مایه غرور و افتخار همه ما هستند و انشاالله که ما بتوانیم رهروی صدیقی برای راه نورانی این عزیزان باشیم.

وی با بیان این که آگاهی و اشراف نسبت به معارف اسلام ناب محمدی(ص) ، عامل سعادت و نجات بشری است، گفت: قرآن به کسانی که در راه خدا مجاهدت می کنند وعده بهشت داده است و امروز مدافعان حرم مصداق بارز این وعده الهی هستند .

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که حیات حقیقی انسان در سایه رحمت الهی و به وسیله نعمت شهادت میسر می شود، افزود: مدافعان حرم کسانی بودند که غیرتمندانه از حرم آل الله دفاع کرده و خداوند اجر و مزد عمل مخلصانه آن ها را شهادت در راه خودش رقم زد.

وی همچنین با اشاره به این که در ماجرای سوریه ، 88 کشور از داعش و گروه های تروریستی علیه مردم مظلوم سوریه حمایت می کردند، بیان داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری، شهدای مدافع حرم کسانی بودند که بعد از گذشت سال های دفاع مقدس، در زمان حاضر فرصت را غنیمت شمرده و با هجرت خود و سپس شهادت به فیض عظیم نائل آمدند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha