جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسلمانان انگلیس بیش از ۲۳ هزار کت برای نیازمندان جمع آوری کردند

حوزه/ اعضای سازمان خیریه اسلامی «کمک انسانی» در یک رکورد جدید موفق شدند امسال بیش از ۲۳ هزار دست کت و البسه گرم زمستانی برای بی خانمان ها و نیازمندان سراسر انگلستان جمع آوری کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از هافینگتون پست، سازمان خیریه بزرگ اسلامی در انگلستان موفق شد برای کمک به بی‌خانمان‌ها و کارتن‌خواب‌های لندن و سایر شهرهای این کشور، بیش از 23 هزار دست کت و البسه گرم دیگر از سراسر این کشور جمع آوری کند که این رکوردی جدید برای این کمپین مردمی محسوب می‌شود.

سازمان خیریه بشردوستانه «کمک انسانی» با همکاری موسسه «دست‌ها در لندن» در شهرهای مختلف منچستر، بیرمنگام، گلاسکو و لندن اقدام به جمع آوری کمک‌های غیرنقدی مردمی برای کمک به نیازمندان کرده است. جمع آوری البسه گرم و کت‌ها از مردم در ماه نوامبر آغاز شد و در ایستگاه‌های قطار، اتوبوس و دیگر مراکز حمل و نقل عمومی انجام گرفت. پوشاک جمع آوری شده در میان پناهگاه‌های بی‌خانمان‌ها، مراکز پناهجویان، محل نگهداری سالمندان، پناهگاه های زنان، مراکز کودکان و دیگر مراکز خیریه در سراسر انگلستان توزیع خواهند شد.

عثمان مقبل، مدیر اجرایی کمک انسانی، در این باره به خبرنگاران، گفت: اکنون که این پوشاک گردآوری شده ما آنها را به مراکز مرتبط با بی‌خانمان‌ها و نیازمندان می‌فرستیم. از آنجا مردمی که در خیابان‌ها می‌خوابند می‌توانند این کت‌های مجانی را دریافت کنند و ضمن آن هر کمک دیگری هم که از اعضای گروه برمی‌آید، مانند یافتن جایی برای زندگی و کمک بهداشتی و ... برای‌شان انجام می‌دهند.

وی افزود: کسانی که چنین کمک‌هایی ارائه داده‌اند تنها یک جسم را گرم نکرده‌اند، بلکه ممکن است موفق به تغییر زندگی یک انسان شده باشند. این مهم است که ما به عنوان مسلمانان لندن و عضو این سازمان خیریه به قشر آسیب پذیر جامعه کمک رسانی کنیم به ویژه در ماه های سرد زمستانی که وضعیت رو به وخامت می‌گذارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha