جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ حسن عبدالله مفتی صور لبنان

حوزه/ شیخ حسن عبد الله مفتی صور و جبل عامل تاکید کرد: مناسبت های مبارک، انگیزه ای انسانی، اجتماعی و سیاسی باید بذر محبت، دوستی و وحدت را میان سایر بشریت بیافشاند؛ چرا که رسالت های آسمانی، یک فرستنده و یک هدف دارد و آن سعادت انسان و آبادانی زمین است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ حسن عبد الله مفتی صور و جبل عامل تاکید کرد: مناسبت های مبارک، انگیزه ای انسانی، اجتماعی و سیاسی باید بذر محبت، دوستی و وحدت را میان سایر بشریت بیافشاند؛ چرا که رسالت های آسمانی، یک فرستنده و یک هدف دارد و آن سعادت انسان و آبادانی زمین است.

شیخ عبد الله در استقبال از شخصیت ها، اهالی و دانش آموزان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت محمد (صلی الله و علیه و آله) در دارالفتوای جعفری صور گفت: فضائل، صفات و رفتار های شایسته که رسول اکرم(ص) به آن دعوت می کردند، همان قانون زندگی برای تمامی مردم است و به اندازه ای که به این صفات و رفتار ها پایبند هستیم، به انبیا و پیامبران نزدیک و رابطه ما با خداوند متعال بهتر می شود.

وی ادامه داد: کسانی که برای گسترش تروریسم جهان تلاش کرده و می کنند و یک بار علیه مسلمانان و پیروان مذاهب اسلامی و یک بار علیه مسیحیان اقدام می کنند، همان تروریسم جهانی هستند که تمام الگو ها و فضائل را هدف قرار داده و به رسالت های آسمانی اهانت می کند.

مفتی صور افزود: آنچه اخیر در مصر اتفاق افتاد، یک جنایت بین المللی علیه تمامی بشریت است و تمامی کشور های جهان باید برای مقابله با این غول آدم خوار و خشک کردن ریشه آن متحد شود و از حمایت آن دست بردارد و برای حل تمام چالش ها و مسائل با گفتگو تلاش کند.

شیخ عبد الله از دانش آموزان خواست در راه تحصیل علوم و همزمان با آن تربیت شایسته و کسب اخلاق تلاش کنند تا بتوانند به عنوان یک شهروند شایسته زندگی کرده و با گفتگو، قبول کردن دیگران و با سعه صدر مسائل و مشکلات جامعه را حل کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha