پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راستگو درح

حوزه/ حجت الاسلام راستگو ضمن اشاره به ضرورت توجه به وحدت در جامعه، گفت: وحدت اکسیر نجات بخش مسلمانان است.

حجت الاسلام  راستگو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، ضمن تبریک ایام هفته وحدت، اظهار کرد:  جنگ و خونریزی در برخی از ممالک اسلامی بیداد می کند.

وی با بیان این که دشمن از پیشروی اسلام بسیار احساس خطر کرده است، تصریح کرد: دشمن بسیار دقیق و حساب شده اسلام را مورد مطالعه قرار می دهد و به این نتیجه رسیده که چنانچه جلوی اسلام و پیشروی نور الهی را نگیرد، ریشه استکبار کنده خواهد شد.

این کارشناس مذهبی با اشاره به تلاش دشمن برای انحراف بیداری اسلامی در کشورهیی همچون مصر، لیبی، و ...، ادامه داد: دشمن داعش را به وجود آورد تا دینی اسلام را گرفتار خون و خونریزی کند. ترامپ رئیس جمهور آمریکا خودش در جریان انتخاباتش اعلام کرده بود که "داعش ساخته و پرداخته ایالات متحده آمریکا است". 

وی با بیان این که سیاستمداران ایالت متحده حداقل 20 سال برای فعالیت این گروه تروریستی در جهان برنامه ریخته بودند، تبیین کرد: خوشبختانه شاهد آن بودیم که با وحدت برخی کشورها، داعش نیز شکست خورد.

حجت الاسلام راستگو با اشاره به مسئله اسلام هراسی غرب، ابراز کرد: آنان به این نتیجه رسیدند که با جنگ سخت و نرم جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند، لذا نقشه های هایی را برای بدنام کردن اسلام طراحی و اجرا کردند.

وی ضمن اشاره به سخنی از امام راحل(ره) مبنی بر این که "اگر هر مسلمان یک سطل آب بر اسرائیل بریزد اسرائیل را آب خواهد برد"، ابراز کرد: حال باید ببینیم که تا چه اندازه فرمایش این بزرگوار را در زندگی خویش عملی کرده ایم.

حجت الاسلام راستگو، تنها اکسیر نجات بخش مسلمانان را، وحدت دانست و افزود: امروز اگر بخواهیم جهان اسلام را از این فتنه ها نجات دهیم، تنها مسئله جهان اسلام، وحدت واقعی در جهان اسلام است.

وی با اشاره به این مهم که در نامه سردار رشید اسلام سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری نیز به موضوع وحدت اشاره شده است، اذعان داشت: در بحث شکست داعش بهترین جمله آن است که بگوییم استکبار شکست خورده است.

حجت الاسلام راستگو در پایان، اظهار داشت: همواره یادمان باشد که اگر وحدت در جامعه باشد به هدف نهایی که همان پیروزی است می رسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha