جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محبی

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که استکبار جهانی می‌خواهد چهره رئوف و مهربان اسلام را وارونه جلوه دهد، و یک چهره خشن به دنیا معرفی کند، تصریح کرد: لبیک به ندای امام راحل و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب سبب استحکام و قوت امت اسلامی شده و با یاری پروردگار ریشه ظالمان و مستکبران عالم خشکانده می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی، امروز در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت، به موضوع اتحاد در کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت:  اتحاد و انسجام بیشتر بین مسلمانان قدرت ایستادگی آنان در برابر دشمن را دوچندان کرده است.

وی با بیان این که پیامبر (ص) در نخستین قدم برای تبلیغ اسلام در مدینه برادری را بین انصار و مهاجران پایه‌ریزی کردند، افزود: رسول اکرام (ص) کینه‌های قبیله‌ای را تبدیل به وحدت و برادری کردند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که استکبار جهانی می‌خواهد چهره رئوف و مهربان اسلام را وارونه جلوه دهد، و یک چهره خشن به دنیا معرفی کند، تصریح کرد: لبیک گفتن به ندای امام راحل و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب سبب استحکام و قوت امت اسلامی شده و با یاری پروردگار ریشه ظالمان و مستکبران عالم خشکانده می شود.

حجت الاسلام محبی بیان داشت: امروز مسلمانان چه شیعه و چه سنی باید در جهت نشر تعالیم و مکتب اسلام، وحدت و برادری تلاش کنند و پیامبر(ص) را به عنوان الگویی برای صلح، آزادگی، عدالت و برادری در نظر داشته باشند.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت اتحاد و همدلی بین مسلمانان جهان و هجمه های دشمنان، مهمترین وظیفه ای که جوامع اسلامی در قبال هفته وحدت دارند، این است که میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و هفته وحدت را به عنوان کامل ترین نمونه الفت، اخوت و برادری در میان انسان ها و جوامع اسلامی بدانند.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: امروز حوزه های علمیه و صداوسیما به عنوان دو نهاد تبیلغی که با اقشار مختلف مردم در طیف های وسیع مرتبط هستند، نقش مؤثری در تبیین آموزه های نبوی و مبانی دین اسلام دارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha