پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباسی

مدیر حوزه علمیه قزوین بر ضرورت حمایت علمای اسلام از شیخ عیسی قاسم تاکید کرد و گفت: علمای اسلام نباید در مقابل جنایات آل سعود و آل خلیفه سکوت کنند، بلکه باید به رسالت دینی خود در دفاع از مظلومان عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین ضمن محکوم کردن اقدام رژیم آل خلیفه در پی فشار به آیت الله شیخ عیسی قاسم گفت: این عالم مجاهد برای احقاق حقوق مردم بحرین سینه سپر کرده و در معرض خطر قرار دارد.

وی با اشاره به این که مردم بحرین شیخ عیسی قاسم را پناهگاه خود می دانند، ادامه داد: با فشارهای رژیم پلید آل خلیفهآ ایشان در حال حاضر در وضعیت جسمی نامناسبی به سر می برد.

مدیر حوزه علمیه قزوین  با بیان ایمن که رژیم آل خلیفه می داند اگر این عالم بزرگ دینی آزاد باشد و  مردم با ایشان در ارتباط  باشند زمینه سقوط حکومت آنها فراهم است، افزود: رژیم آل خلیفه با اعمال محدودیت ها می خواهد این عالم مجاهد را از مردم دور کند.

وی با اشاره به علت تشدید فشارها علیه علمای بحرینی، بیان داشت: هر چقدر زمان می گذرد رژیم آل خلیفه می داند تنها سنگری که اگر بتواند آن را فتح و مردم را ساکت نماید منزوی کردن و تبعید علمای انقلابی است، البته با این کارها راه به جایی نخواهد برد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، با اشاره به نقش آل سعود در حمایت از رژیم بحرین، گفت: رژیم آل سعود با کمک آمریکا و صهیونیست ها، نیروهای زیادی به بحرین اعزام کرد تا مردم را سرکوب کند. رژیمی که دست به کشتار حجاج در سال های گذشته زد و بر روی گروه های تروریستی و تکفیریسرمایه گذاری کرد و با خرید سلاح از کشورهای غربی به خصوص آمریکا سر سپردگی خود را برای آنها ثابت کرد، از دخالت در امور کشور کوچکی نظیر بحرین هیچ گونه واهمه ای ندارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین به سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات رژیم آل خلیفه اشاره کرد و گفت: سازمان ملل و شورای امنیت و سایرسازمان های بین المللی زیر پرچم و جیره خوار استکبار به ویژه آمریکا هستند و از این جهت آنها آمادگی هزینه کردن برای آزادی یک ملت ستمدیده را ندارند.

وی در پایان بر ضرورت حمایت علمای اسلام از شیخ عیسی قاسم تاکید کرد و افزود: علمای اسلام نباید در مقابل جنایات آل سعود و آل خلیفه سکوت کنند، بلکه باید به رسالت دینی خود در دفاع از مظلومان عمل کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha