چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دکتر منصور حاتمی راد،

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشکده شهید محلاتی(ره) قم، گفت: بساط داعش با وحدت اسلامی و در سایه بصیرت ناشی از تفکر بسیجی برچیده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دکتر منصور حاتمی راد، طی سخنانی در نشست بصیرتی تحلیل مسایل منطقه ای و تحرکات نظام استکباری که در سالن همایش های دانشکده فنی و حرفه ای پسران قم برگزار شد، با اشاره به تحقق وعده حاج قاسم سلیمانی در شکست داعش، اظهار داشت: اگرچه داعش در طول پنج‌شش سال گذشته در سایه حمایت قدرت‌های استکباری در منطقه و به خصوص عراق و سوریه، جنایت های وحشتناکی انجام داد اما به لطف الهی، استقامت رزمندگان اسلام و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی با خفت‌وخواری شکست خورده و بساط آنها به لحاظ نظامی و جغرافیایی برچیده شد.

وی افزود: البته مسلم است که پشت پرده این جنایت‌ها، آمریکای جهان‌خوار و صهیونیسم بین‌الملل قرار دارد و باید توجه داشت که آنها در آینده، باز هم دست به توطئه و فتنه انگیزی برای منطقه ما خواهند زد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی، خاطرنشان کرد: واقعیت آن است که سیاست ها و اهداف تفرقه افکنانه و استکباری دشمنان که بر پایه ایجاد نزاع و درگیر کردن مسلمانان با یکدیگر و تضعیف دین اسلام و حکومت‌های بر پایه اسلام به خصوص شیعه شکل گرفته بود ،در ابتدا مانند طوفانی ویرانگر، عالم اسلامی را درنوردید و در همان ماه‌های اولیه، به جهت اغفال جوانان احساسی کشورهای مسلمان به خصوص عربستان، سوریه، عراق و لیبی به موفقیت‌های قابل توجهی هم به سود نظام سلطه دست یافت.

وی گفت: با این وجود و به مروز زمان، با وحدت و بصیرت جوانان بسیجی کشورهای اسلامی منطقه و رشادت حزب الله لبنان، حشد الشعبی عراق، قوات الدفاع الوطني سوریه و البته رهبری خردمندانه و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و مرجع عالیقدر، حضرت آیت العظمی سیستانی، غائله داعش جمع شد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha