پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسن نظری شاهرودی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: بی شک شایعه سازان و دروغ پراکنان علیه مرجعیت شیعه و روحانیت معظم در خدمت اهداف بیگانه قرار دارند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن نظری شاهرودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به این که هر از گاهی در فضای رسانه ای و به خصوص فضای مجازی، اتهامات دروغ و شایعات بی پایه و اساس علیه برخی علما و گاه مراجع تقلید منتشر می شود، اظهار داشت: کسانی که به هر حال وابستگی به بیگانه دارند و یا تحت تاثیر القائات بیگانگان و دشمنان انقلاب و اسلام هستند ، این شایعات را منتشر کرده و اهداف خاصی را از این گونه کارها دنبال می کنند و به خیال خود با تبلیغات سوء علیه حوزه و روحانیت می خواهند ذهنیت جامعه را نسبت به حوزویان و علما مخدوش کنند.

وی افزود: این ها در واقع به دنبال موج سازی منفی علیه مرجعیت و روحانیت هستند و حال آن که همه مراجع تقلید خاصه حضرت آیت الله مکارم شیرازی به طور خاص همواره در پی خدمت به جامعه اسلامی و نظام و انقلاب بوده و هستند و همه وجودشان چه برای حوزه و چه برای کلیت جامعه منشا خیر و برکت فرهنگی و اجتماعی و غیره بوده است.

رییس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه همچنین بیان داشت: به هر حال نباید از یاد ببریم که حوزه های علمیه با وجود همه محرومیت ها و سختی ها از سوی مراجع عظام تقلید اداره می شوند و همه این بزرگواران در خدمت به نشر علم و ترویج اهداف مکتب اهل بیت(ع) مخلصانه در میدان حضور دارند.

وی گفت: آنچه مسلم است این که این شایعات و اخبار دروغ، کاملا بی پایه و اساس است و نباید به آن ها توجه کرد و خدای ناکرده در مسیر نشر آن ها اقدام نمود.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha