پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خانواده شهید مدافع حرم

حوزه/ جمعی از طلاب سطح سه حوزه علمیه خواهران استان قزوین با خانواده شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، جمعی از طلاب سطح سه حوزه علمیه خواهران استان قزوین با خانواده شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی دیدار کردند.

در این دیدار، خانم نیک فطرت ضمن قدردانی از حماسه ها و دلاوری های شهدای مدافع حرم به نقش این شهدا اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این خصوص عنوان کردند که اگر رشادت ها و جانفشانی های مدافعان حرم در خارج از کشور نبود، چه بسا شاهد تعدد این اتفاقات در کشورمان بودیم.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان قزوین افزود: هیچ سخنی به اندازه این فرمایش مقام معظم رهبری نمی تواند به این شدت و زیبایی حقانیت حرکت شهدای ما را در عراق و سوریه ادا کند.

وی ادامه داد: دشمنان با راه اندازی گروهک های تروریستی به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و از بین بردن کشورهای سوریه و عراق هستند و شهدای مدافع حرم با درک اهمیت حضور خود، به دفاع از ارزش های والای اسلامی پرداختند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: حضور این شهدا در دفاع از مظلوم در برابر ظالم در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی حکایت از آن دارد که ما با تمام وجود ضد آمریکا و ظلم هستیم.

نیک فطرت خاطرنشان کرد: پیروزی دفاع مقدس و پیروزی جبهه مقاومت در سوریه و عراق، مرهون خون شهدا و مقاومت است و اگر مدافعان حرم مقاومت نمی کردند، امروز باید در شهر و دیار خود با داعش مبارزه می کردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha