جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسین محسنی

حوزه/ حجت الاسلام محسنی پورگفت: مسائل مورد اختلاف مذاهب اسلامی را نباید در عموم جامعه مطرح کرد، بلکه این این گونه مسائل باید در مجالس علمی طرح و بحث شود تا بتوان به دور از تفرقه به یک نتیجه مطلوبی دست پیدا کرد.

حجت الاسلام حسین محسنی پور استاد مدرسه علمیه ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به اهمیت وحدت در بین مذاهب اسلامی اظهار داشت: ترویج اسلام واقعی سبب وحدت جامعه اسلامی خواهد شد.

پژوهشگر دینی با اشاره به این که دشمنان اسلام همواره از هیچ کاری در جهت نابودی اسلام دریغ نخواهند کرد، افزود: دشمنان به قدرت اسلام حقیقی واقف هستند، لذا برای تضعیف این قدرت عظیم به ایجاد تفرقه و چند دستگی در بین مسلمانان روی آورده اند.

وی تصریح کرد: علمای بلاد اسلامی با شناخت صحیح از دوست و دشمن باید در راستای بصیرت افزایی در بین توده های مردم مسلمان آن ها را هم از این مساله آگاه سازند.

کارشناس علوم دینی خاطرنشان کرد: مسائل مورد اختلاف مذاهب اسلامی را نباید در عموم جامعه مطرح کرد، بلکه این این گونه مسائل باید در مجالس علمی طرح و بحث شود تا بتوان به دور از تفرقه به یک نتیجه مطلوبی دست پیدا کرد.

حجت الاسلام محسنی پور بیان داشت: همگرایی مسلمانان در گرو اقدام به موقع و دشمن شناسی است و در صورتی که دشمن را به خوبی بشناسیم با اقدام به موقع، مانع اجرای توطئه ها خواهیم شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha