پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ اگر چه این کلاسها سه ساله است، ولی مشکل آن در اعطای مدرک است؛ مدارجی که بعد از فارغ التحصیلی به دانش پژوه داده می شود برای سایر ارگانها و سایر مراکز علمی ارزش چندانی ندارد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» خانم موسوی پیش از ظهر امروز در همایش کلاسهای معارف خانواده معاونت تهذیب حوزه های علمیه،« اداره امور مشاوره و خانواده» که در مدرسه علمیه معصومیه(ص) قم برگزار شد با بیان اینکه برای برگزای بهتر کلاس ها، نیاز به همکاری بیشتر مسئولین معاونت تهذیب است اظهار داشت: اگر بتوان همکاری برای برگزاری کلاس بیشتر کرد، قطعا خانواده های بیشتری به این کلاس ها خواهند آمد.

متصدی کلاس های معارف حضرت آیت الله سیستانی با بیان اینکه کلاس های معارف از لحاظ آموزشی و محتوایی خوب و مفید است و خانواده طلاب از این کلاس ها نهایت استفاده را می برند و هر کسی از این کلاس ها فارغ التحصیل شده ابراز رضایت مندی کرده است، گفت: همه مسئولین در عرصه آموزشی و محتوایی تلاش می کنند، ولی مشکل عمده کلاس های معارف عدم رسیدگی و پشتیبانی است.

موسوی متصدی کلاس های معارف مدینة العلم نیز از تأثیر گذاری کلاس ها ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: من خودم یکی ازفارغ التحصیلان کلاس های معارف هستم و توانستم استفاده خوبی از این کلاسها ببرم. 

وی عنوان کرد: اگر چه این کلاسها سه ساله است، ولی مشکل این نوع کلاسها در مدرک آن است؛ مدارجی که بعد از فارغ التحصیلی به دانش پژوه داده می شود برای سایر ارگانها و سایر مراکز علمی ارزش چندانی ندارد.

خانم بای، متصدی کلاس های معارف منطقه نیروگاه  قم نیز ضمن ابراز خشنودی از تشکیل کلاس های معارف برای خانواده طلاب از همه مدیر حوزه های علمیه و معاونت تهذیب برای برگزار وحمایت کلاسها تشکر کرد.

وی با ابراز گلایه عدم معتبر بودن مدرک کلاس های معارف، خواستار بررسی این مسئله از سوی مسئولین معاونت  تهذیب شد.

بای، با بیان اینکه لازم است نگاه ویژه به برگزاری کلاس های معارفی  درعرصه محتوا و آموزشی ، برگزاری کارگاهای آموزشی شود اظهار داشت: زمانی همه چیزدرست پیش خواهد رفت که همه مسئولین مرکز مدیریت از این نوع کلاسها حمایت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha