پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
photo_۲۰۱۷-۱۲-۰۴_۱۲-۲۲-۴۸.jpg

حوزه/ حجت الاسلام نجفی گفت: دشمنان که با معرفی شیعه انگلیسی و تسنن لندنی در صدد تقابل در بین اقشار جامعه اسلامی بوده که باید با روشنگری در بین مسمانان و معرفی اسلام راستین حربه آن ها را خنثی کرد.

حجت الاسلام مجتبی نجفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به اهمیت وحدت در میان مذاهب اسلامی، گفت: نامگذاری هفته وحدت از جمله ابتکارات امام خمینی(ره) بود.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) دشمن شناس خوبی بود و می دانست از تفرقه و چند گانگی مسلمانان این فقط دشمنان هستند که بهره می برند، لذا ایام میلاد با برکت پیامبر اسلام(ص) را به عنوان هفته وحدت سبب خیری برای ایجاد وحدت در میان مذاهب اسلامی قرار داد.

حجت الاسلام نجفی ادامه داد: مسلمانان باید با نماد رسول اکرم(ص) مسیر رشد و تعالی پایدار اسلام را طی کرده و از تفرقه و چند دستگی که مدنظر دشمن است دوری کنند.

وی خاطرنشان کرد: مداهب اسلامی مشترکات زیادی داشته و سیره نبوی بیانگر وحدت و یکپارچگی است، لذا هر جا که ما تفرقه ای می بینیم دشمن در آن جا حضور داشته و این تفرقه را دشمنان ایجاد کرده اند.

مدیر مدرسه علمیه ملایر بیان کرد: برخی از دشمنان دانا و دوستان نادان برای مقابله با هفته وحدت هفته برائت را عنوان کرده سخت در اشتباه بوده و با این کار به اسلام هیچ خدمتی نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: علمای مداهب اسلامی در گوشه و کنار بلاد اسلامی با جریان سازی علیه دشمنان و بصیرت افزایی مخاطبان خود می توانند در روند ایجاد وحدت تسریع داده و دشمنان را از ایجاد تفرقه در بین مسلمانان ناکام گذارند.

حجت الاسلام نجفی بیان داشت: دشمنان که با معرفی شیعه انگلیسی و تسنن لندنی در صدد تقابل در بین اقشار جامعه اسلامی بوده که باید با روشنگری در بین مسمانان و معرفی اسلام راستین حربه آن ها را خنثی کرد.

وی در پایان افزود: علمای اسلام و عموم مسلمانان جهان با تشکیل گفتمان واحد راستای تعالی اسلام حرکت کرده تا همان امت واحده که حزب خداوند است را ایجاد کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha