پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی، قدرت ایمان و حضور آنها در سنگر مساجد، آنها رادر مقابل توطئه‎های دشمنان ایمن می‏کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،‌ حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدارمشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفتند: مربیان و علما، مسجد و جوان از مهمترین عناصر شکل دهنده در کانون های فرهنگی مساجد هستند.

ایشان افزودند: فعالان عرصه مسجد باید بدانند که کارهای بزرگی در این عرصه انجام می‎دهند زیرا مساجد جایگاه عظیمی در اسلام دارند؛ از زمانی که مسجد ساخته شد تنها برای عبادت و نماز نبوده و مرکزی برای اجتماع و تربیت و قضاوت بوده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی بیان کردند: مسجد مرکز تعلیم و تربیت است، باید برنامه های شما در مساجد به گونه ای باشد که برای حضور جوانان انگیزه ایجاد کنید.

ایشان گفتند:‌مسجد با آن جایگاه عظیمی که دارد گاها در کشور خالی است و برخی نامه می نویسند که برخی از مساجد امام جماعت ندارد و یا اینکه جمعه ها به دلیل نماز جمعه حتی صبح ها و شب ها هم تعطیل است که این باید بررسی و اصلاح شود.

این مرجع تقلید ادامه دادند: شما مسئولیت مهمی در امر مساجد دارید و باید همواره در رفع مشکلات بکوشید و همواره در استفاده از ظرفیت مساجد بکوشید.

معظم له یادآورشدند: مسجد برای جوانان است و باید جوانان در مسجد باشند و جوانان در این مساجد قدرتمند می شوند و در این شرایط تنها با استفاده از قدرت ایمان و جوان می توانیم در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهارکردند: کل مستضعفان جهان به ایران نگاه می کنند و از سوی دیگر مستکبران هم خشمگین شده اند و می کوشند تا به انقلاب ضربه بزنند.

این مرجع تقلید عنوان کردند: کار شما خیلی مهم است و باید جوانانی که به مسجد می آیند یک به یک بشناسید و آنها را تشویق کنید و همواره در جذب آنها بکوشید.

حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کردند: باید با جوانان کریمانه و متواضعانه برخورد کرد، هر امام جماعت که در مسجد است، باید مردم آن محل را شناخته و به مردم کمک کنند و با مردم ارتباط بگیرند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha