جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام غلامرضا زاهدی - سمنان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان از حضور دو هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز شهرستان در ۷۱ جلسه گفتمان دینی خبر داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا زاهدی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان با بیان اینکه دو هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در جلسات گفتمان‌های دینی شهرستان سمنان حضور پیداکرده و مشارکت فعال داشتند، اظهار داشت: در سال جاری ۷۱ جلسه گفتمان دینی دانش‌آموزی در موضوعات مختلف دینی و اجتماعی با حضور دانش‌آموزان دختر و پسر برگزارشده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان با اشاره به موضوعات گفتمان‌های تشکیل‌شده، خاطرنشان کرد: دین و زندگی، ارتقا سطح سواد رسانه‌ای، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و نماز از جمله موضوعات گفتمان‌های دینی دانش‌آموزی است که در سطح مدارس سمنان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه اول و دوم در این گفتمان‌ها حضور داشتند، افزود: این دانش‌آموزان از مباحث و مطالب مطرح‌شده توسط اساتید در جلسات گفتمان‌ها بهره برده‌اند.

حجت‌الاسلام زاهدی با اشاره به اینکه در برگزاری این مرحله از جلسات گفتمان‌های دینی حضور اساتید متخصص چشمگیر بود، خاطرنشان کرد: پاسخگویی به شبهات فکری و اعتقادی ویژه جوانان و نوجوانان، ارائه مطالب متناسب با نیاز مخاطب از مزیت‌های گفتمان‌های دینی در سال جاری است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha