جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین رفعتی مدیرشبکه جهانی ولایت

حوزه/ رئیس جدید موسسه جهانی ولایت گفت: شبکه ولایت باید در حد حوزه علمیه ارتقا داده شود و هر فردی که در طلب آشنایی با شیعه باشد به این شبکه مراجعه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی رئیس جدید موسسه جهانی ولایت ظهر امروز در مراسم معارفه خود، با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) با اشاره به حدیثی از امام محمدباقر(ع) اظهار داشت: به چیزی‌ مانند مسئله ولایت امر نشده و این فرمان، اغراق و مبالغه نیست بلکه بیانگر اهمیت ویژه «ولایت» است.

رئیس جدید موسسه جهانی ولایت با تقدیر ویژه از تلاش های ۸ ساله حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی و ابراز امیدواری برای بهره مندی مستمر شبکه ولایت از جایگاه علمی وی گفت: شبکه ولایت برای تبیین و گسترش پیام بزرگ الهی، یعنی ولایت گام برمی‌دارد که بسیار ارزنده بوده و اقدامات ایشان نیز در این 8 سال ارزنده بوده و تمام زندگی و عمر خود را در این زمینه قرارداده است.

مدیر شبکه جهانی ولایت تأکید کرد: بنده در اوایل آغاز به کار شبکه ولایت به مدت دو سال و اندی همکاری، همفکری و تعامل مستمر با این شبکه داشتم و معتقدم که نیروهای خوب و خدوم در این شبکه فعالیت دارند.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین رفعتی ادامه داد: باید تراز برنامه‌های شبکه ولایت را در طول 2 سال آینده به ترازی مطلوب برسانیم که نیازمند همکاری و همدلی تمام دغدغه مندان این عرصه است.

وی عنوان کرد: شبکه ولایت باید به شبکه‌ای در حد حوزه علمیه ارتقا داده شود و هر فردی که در طلب آشنایی با شیعه باشد، به این شبکه مراجعه کند، همچنین در کنار تبیین شبهات باید اسلام اصیل و ناب نیز در آن مطرح شود.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین  رفعتی تأکید کرد: امامت و ولایت باید به بهترین نحو در این شبکه بیان شود، چراکه اگر سخن اهل بیت(ع) به مردم برسد، مردم به‌طرف اهل‌بیت(ع) سوق پیدا خواهند کرد.

مدیر شبکه جهانی ولایت تصریح کرد: پاسخ‌گویی به شبهات باید بدون توهین، افراط و عدول از سیره اهل‌بیت(ع) انجام شود که نتیجه آن‌هم عدم آسیب زدن به شیعه و مقام ولایت است.

وی تأکید کرد: پاسخ‌گویی به شبهات باید مستند، مستدل و قوی باشد؛ همچنین توسعه شبکه‌ها به زبان‌های مختلف ازجمله انگلیسی از سیاست‌های مهم شبکه ولایت خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha