پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حوزه علمیه خواهران بویین زهرا

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: در دورانی که دشمنان با تبلیغاتی گسترده دین اسلام را مظهر خشونت و مسلمانان را تروریست معرفی می ­کنند، باید با برگزاری نشست هایی اهمیت اخلاق و مهروزی مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی را به آحاد مردم شناساند تا چهره زیبا و مهربان پیامبر رحمت بیش از پیش معرفی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم مریم چیتگر در نشست اخلاق عمومی با محوریت اخلاق مهرورزی که در جمع طلاب واساتید حوه علمیه خواهران امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا برگزارشد، ضمن تبریک ولادت حضرت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع) به موضوع اخلاق در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت:  باید اخلاق و مهرورزی را در زندگی خود مورد توجه قرار دهیم، چرا که اخلاق و مهرورزی برگرفته از سیره نبوی، کانون خانواده‌ها را مستحکم و جامعه را اصلاح می‌کند.

وی ادامه داد: در دورانی که دشمنان با تبلیغاتی گسترده  دین اسلام را مظهر خشونت و مسلمانان را تروریست معرفی می ­کنند، باید با  برگزاری نشست هایی اهمیت اخلاق و مهروزی مبتنی بر فرهنگ ایرانی اسلامی را  به آحاد مردم  شناسانده  تا چهره زیبا و مهربان پیامبر رحمت بیش از پیش معرفی شود.

استاد حوزه علمیه خواهران خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) الگویی حسنه برای تمام بشریت، رحمت برای عالمیان و بلکه برای تمام موجودات هستی محسوب می‌شوند.

خانم چیتگر تصریح کرد: دوری از وحدت و دامن زدن به فتنه‌هایی که تفرقه را به دنبال دارد، جامعه را به سمت اضمحلال و انحطاط می‌کشاند.

وی در پایان گفت: جهان امروز نیازمند اخلاق و معنویت است و جامعه به شدت از اخلاق اسلامی فاصله گرفته است و علت آن بی توجهی به  آموزه های دینی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha