پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت خوزستان

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز گفت: امروز بر همه مردم به‌ویژه طلاب و روحانیون فرض است که با همه توان در راستای خدمت مردم داغ‌دیده و رنج‌کشیده مناطق زلزله زده گام برداشته و جهادگونه وارد عرصه خدمت‌رسانی شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اعزام ۲۰۰ مبلغ اهوازی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، اظهارداشت: اقدامی که امروز در حوزه علمیه اهواز، برای امدادرسانی و انجام فعالیت‌های تبلیغی در مناطق زلزله زده کرمانشاه، شاهد آن بودیم، مصداق کار و روحیه جهادی است که باید در همه حوزه‌های علمیه گسترش یابد.

استاد حوزه علمیه خوزستان، وضعیت امروز هم‌وطنان زلزله زده را بسیار سخت و دشوار توصیف کرد و با بیان اینکه استمرار خدمت‌رسانی لازمه عمل به تکلیف شرعی است، افزود: امروز بر همه مردم به‌ویژه طلاب و روحانیون فرض است که با همه توان در راستای خدمت این به مردم داغ‌دیده و رنج‌کشیده گام برداشته و جهادگونه وارد عرصه خدمت‌رسانی شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، حضور طلاب و روحانیون اهوازی در مناطق زلزله زده کرمانشاه را مصداق تهذیب نفس عنوان کرد و گفت: اگرچه حضور طلاب در مناطق زلزله زده، با هدف کمک به مردم مستضعف و رنج‌کشیده است، اما به نوعی روحیه جهادی‌شان تقویت شده به تهذیب نفسشان منجر می‌شود.

امام جمعه موقت اهواز، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر «ورود حوزه‌های علمیه و طلاب جوان در عرصه انجام خدمات اجتماعی»، اظهارداشت: حضور ۲۰۰ طلبه اهوازی در مناطق زلزله زده، عمل به منویات مقام معظم رهبری بوده و امیدواریم خداوند متعال اجر عظیم به آن‌ها عنایت فرماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha