پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مصاحبه حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اقدامات طلاب و روحانیون اهوازی در مناطق زلزله زده کرمانشاه، گفت: طلاب و روحانیون اعزامی با تفقد و دلجویی از زلزله‌زدگان پیام‌آور وحدت، مهر و معنویت و محبت خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اعزام جمعی از مبلغان اهوازی به مناطق زلزله زده کرمانشاه، اظهارداشت: این حرکت امروز طلاب اهوازی به مثابه عمل به آیه شریفه قرآن کریم است که امیدواریم این‌گونه حرکات بیش از پیش تا سامان یافتن کامل مناطق زلزله‌زده، در جای‌جای حوزه‌های علمیه کشور استمرار یابد.

امام جمعه موقت اهواز، با اشاره به اقدامات طلاب و روحانیون در مناطق زلزله زده، گفت: طلاب و روحانیون اعزامی با تفقد و دلجویی از زلزله‌زدگان پیام‌آور وحدت، مهر و معنویت و محبت خواهند بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مردمی بودن را یکی از ویژگی‌های بارز روحانیون عنوان کرد و بیان داشت: احساس مسئولیت نسبت به همه دردکشیدگان زلزله اخیر جزء وظایف ذاتی روحانیون اهوازی بوده که جمعی از مبلغان اهوازی به نمایندگی از همه طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز این اقدام را انجام داده و در مناطق زلزله زده، حضور مؤثر و قوی خواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، با اشاره به راه‌اندازی ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مدرسه علمیه الغدیر اهواز، گفت: هم‌اکنون مراکزی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان شکل گرفته که یکی از آن‌ها در مدرسه علمیه الغدیر اهواز بوده و إن شاءالله تا چند روز دیگر، نخستین محموله که شامل ۵ کفی سیمان برای کمک به بازسازی اماکن آسیب دیده است، به استان کرمانشاه ارسال می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha