سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام سید امین الله موسوی ، روحانی شکسته بند

حوزه/ در سرکشی روزانه‌ای که از روستاهای دورافتاده داشتیم، شخصی به ما مراجعه کرد و از اوضاع نابسامان یک جوان سنی مذهب خبر داد و ما بلافاصله به سراغ آن جوان رفته و مداوای او را آغاز کردیم. پس از چند دقیقه ماساژدرمانی و نهایتاً جا انداختن استخوان دست، این جوان در عین ناباوری شاهد از بین رفتن درد دست شد و از شدت خوشحالی، اشک شوق می‌ریخت و از ما تشکر می‌کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام سید امین الله موسوی، یکی از مبلغان که به امر درمان شکستگی و در رفتگی استخوان مشهور است، برای مدتی راهی مناطق زلزله‌زده شده و به مداوای مجروحان این حادثه می‌پردازد.

وی پیرامون اقدامات درمانی خود به خبرنگار «حوزه» گفت: بنده به‌عنوان مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه برای مددجویی و تبلیغ راهی عازم کرمانشاه شدم، اما با توجه به وخامت اوضاع و مجروحان حادثه و همچنین تخصصی که در زمینه درمان شکستگی و در رفتگی استخوان دارم، مشغول مداوای مجروحان شدم.

حجت‌الاسلام موسوی، با بیان اینکه روزانه به طور معمول، ۱۵ مجروح را مداوا می‌کنم، بیان داشت: افراد بسیار زیادی بودند که توانایی راه رفتن یا تکان دادن اندام بدنشان را نداشتند، اما به لطف خدا و تجربه‌ای که در این خصوص داشتم، آن‌ها را معاینه کرده و تا به امروز فکر می‌کنم قریب به ۴۵۰ نفر را به طور کامل درمان کرده‌ام.

این مبلغ جهادی، با بیان اینکه بیشترین آسیب‌دیدگی، مربوط به کودکان یا سالمندان بود، گفت: کودکان در این بین صدمه‌های زیادی دیدند، از شکستگی استخوان کتف گرفته تا دست و پا و حتی سر...؛ به همین دلیل وجود کادر پزشکی مجرب در مناطق زلزله‌زده علی‌الخصوص روستاها که دسترسی محلی به آن‌ها اندکی دشوار است، بسیار لازم و ضروری است.

وی به بیان خاطره‌ای از درمان یک جوان سنی مذهب پرداخت و ابراز داشت: در سرکشی روزانه‌ای که از روستاهای دورافتاده داشتیم، شخصی به ما مراجعه کرد و از اوضاع نابسامان یک جوان سنی مذهب خبر داد و ما بلافاصله پس از اتمام درمان مردم، به سراغ آن جوان رفته و مداوای او را آغاز کردیم. پس از چند دقیقه ماساژدرمانی و نهایتاً جا انداختن استخوان دست، این جوان در عین ناباوری شاهد از بین رفتن درد دست، از شدت خوشحالی، اشک شوق می‌ریخت و از ما تشکر می‌کرد.

حجت‌الاسلام موسوی، در پایان با بیان اینکه نیاز اصلی مردم کرمانشاه، همدردی و ابراز محبت به آنهاست، اظهارداشت: یکی از دغدغه ها و ترس های اصلی مردم مناطق زلزله زده، فراموش کردنشان توسط دولت و مردم است؛ به همین دلیل، از همه روحانیون و فعالان جهادی درخواست میکنم، موج امداد رسانی تا بهبود کامل اوضاع مردم استان کرمانشاه را متوقف نکنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha