جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مولوی لیاقت بلوچ

حوزه/ رهبر جماعت اسلامی پاکستان، آموزه های قرآنی را وحدت بخش دانست و گفت: این آموزه ها باید توسط مسلمانان بازخوانی شود و از سنین کودکی باید آنها را به نسل نوپای خود آموزش دهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دکتر لیاقت بلوچ، پیش از ظهر امروز در نشست «اتحادیه جهانی علمای مقاومت» در سی و یکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، در تهران گفت: شرایط امروز جهان بسیار تغییر کرده است و خوشبختانه شاهد موفقیت جبهه مقاومت اسلامی هستیم.

وی با تاکید بر این که نباید از نقش مهم حزب الله و جریان مقاومت در پیروزی های جهان اسلام به سادگی گذشت، افزود: باید به فکر آن باشیم که دشمن با چه حیله هایی به کشورهای اسلامی حمله می کند؛ قطعا هر زمان که از سلاح دست بکشد تهاجمات دیگر را جایگزنی می کند.

رهبر جماعت اسلامی پاکستان با اشاره به این که امروز دشمن از ابزارهای مختلفی از جمله جنگ فکری برای مضمحل کردن جامعه اسلامی بهره می جوید و یکی از این تهاجمات، تلاش برای اختلاف میان شیعه و سنی است، ابراز داشت: دشمنان می دانند که اختلاف پایه های مستحکم جامعه اسلامی را سست می کند وبرای این امر نیز موارد مختلفی را مطرح می کند.

لیاقت بلوچ بیان کرد: امروز شاهد تلاش گروه‌های مختلف تکفیری در راستای جذب جوانان مسلمان به سمت افکار خود هستتد و باید در مقابل آنها شعارهای وحدت‌گرایی را در میان مسلمانان ترویج دهیم.

وی اضافه کرد: در این زمینه باید بر اساس روایات مختلف وحدت اسلامی را رقم بزنیم و در این مسیر باید از ظرفیت نویسندگان، شاعران و خطبای توانای جهان اسلامی دراین مسیر استفاده کنیم.

رهبر جماعت اسلامی پاکستان، آموزه های قرآنی را وحدت بخش دانست و گفت: این آموزه ها باید توسط مسلمانان بازخوانی شود و از سنین کودکی باید آنها را به نسل نوپای خود آموزش دهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha