شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ عبدالله دشتی امام جمعه کویت

حوزه/ شیخ عبدالله دشتی، امام جمعه مسجد امام مهدی(عج) در کویت، در خطبه های نماز جمعه گفت: اقدام ترامپ در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، نمونه ای آشکار از طاغوت است که ظاهرش بشری و باطنش شیطانی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ عبدالله دشتی، امام جمعه مسجد امام مهدی(عج) در کویت، در خطبه های نماز جمعه گفت: اقدام ترامپ در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، نمونه‌ای آشکار از طاغوت است که ظاهرش بشری و باطنش شیطانی است.

وی ادامه داد: دولت ترامپ، بازتاب طاغوت‌های طول تاریخ مانند فرعون و نمرود است. این روح شیطان است که بر کرسی کاخ سفید مسلط است و یک ملتی را(ساکنان اصلی) در قاره آمریکا نابود کرد و علیه ملت ژاپن، از بمب هسته ای استفاده کرد.

شیخ دشتی، تأکید کرد: ما باید بدانیم که شیطان به شکل بشری مثل آنها و این رژیم ها درآمده است، همان‌طور که امام راحل با آگاهی کامل، آمریکا را شیطان بزرگ نامید.

وی با اشاره به اینکه ظاهر این رژیم ها، دموکراسی اما در واقع دیکتاتوری هستند که در رأس آن شخصی به نام ترامپ قرار دارد،‌ افزود: این رژیم‌ها مدعی حقوق بشر هستند اما فقط به حقوق خود توجه دارند و کمترین اهمیتی برای حقوق انسان هایی قائل نیستند که در منطقه ما زندگی می کنند.

امام جمعه کویت، با بیان اینکه اقدام ترامپ در راستای طرح آمریکا برای گسترش سیطره اسرائیل در منطقه است و در گذشته، عناوین مختلفی نظیر خاورمیانه جدید یا بهار عربی گرفت و آن، چیزی جز بهار اسرائیلی نبود، افزود: تمام این اقدامات در جهت تأمین امنیت مرزهای شمالی رژیم غاصب است.

شیخ دشتی، تأکید کرد: امت باید بداند که سخنان شیطان در سخن گروهی ظاهر شده است و این سخنان می خواهد میان ما کینه و دشمنی بوجود بیاورد و شعارهای تفرقه انگیز را مثل "این شیعه و آن سنی، این ایرانی و آن ترک" است، در میان ما گسترش دهد.

وی افزود: این سخنان به جنگ و کشتار میان ما دعوت می کند و ما باید به سخن خداوند متعال توجه کنیم که می فرمایند: (واعتصموا بحبل الله جميعا ولا تفرقوا).

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha