شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حمید بهرامپور

حوزه/ استاد حوزه کردستان گفت: دشمنی های آمریکا با جهان اسلام تمام شدنی نیست و برخی کشورهای مسلمان نباید به آنها اعتماد کنند، چرا که جنایت های آمریکا و اسرائیل در یمن، افغانستان، عراق و... هیچ گاه از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام حمید بهرامپور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به مواضع گستاخانه ترامپ نسبت به قبله اول مسلمین و به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: جامعه اسلامی باید از خواب غلفت بیدار شده و در برابر زیاده خواهی های دولت منفور آمریکا و رژیم اشغالگر قدس بایستند.

استاد حوزه کردستان با اشاره به آیه ۱۶۵ سوره اعراف «فَلَمَّا نَسُوا مَا ذُكِّرُوا بِهِ أَنْجَيْنَا الَّذِينَ يَنْهَوْنَ عَنِ السُّوءِ وَأَخَذْنَا الَّذِينَ ظَلَمُوا بِعَذَابٍ بَئِيسٍ بِمَا كَانُوا يَفْسُقُون»، بیان داشت: سکوت در برابر ظلم همانند مشارکت با ظالمان است و این اقدام سخیفانه آمریکا و رژیم منحوس اسرائیل نماد بازر ظلم در حق دنیای اسلام است.

حجت الاسلام بهرامپور تاکید کرد: ایستادگی در برابر ظالم از آموزه های دینی و سنت های پیامبران (ص) و ائمه معصومین(ع) است و مسلمانان باید به فکر اقدامی هماهنگ در مقابل دشمنان فلسطین و اسلام باشند نه اینکه در مقابل زیاده خواهی ها از هم گسیخته اقدام کنند.

استاد حوزه کردستان با انتقاد از سیاست های کشورهای عربستان و بحرین و امارات، افزود: دشمنی های آمریکا با جهان اسلام تمام شدنی نیست و برخی کشورهای مسلمان نباید به آنها اعتماد کنند، چرا که جنایت های آمریکا و اسرائیل در یمن، افغانستان، عراق و... هیچ گاه از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام بهرامپور در پایان خواستار شکستن سکوت از سوی مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی علیه فلسطین شد و گفت: بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمین تا ابد متعلق به مسلمانان خواهد بود، ان شاء الله با خروش جوانان انقلابی فلسطین و ایجاد انتفاضه ای جدید، جوابی دندان شکن به  آمریکا داده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha