جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری گفت:اگر ترامپ بیت المقدس را پایتخت اسرائیل اعلام می کند چون هدف اصلی او شکل گیری دولت صهیونیزم و آماده سازی برای مسیح است، ولی اسرائیل هم از این مسئله استفاده کرد و در حال بهره برداری برای خود می باشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری ظهرامروز در سی و نهمین همایش ائمه جماعت استان قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزارشد، به موضوع تحولات سیاسی منطقه اشاره کرد و گفت: اولین مسئله که می توان درمورد تحولات منطقه صحبت کرد موضوع همه پرسی کردستان و تجزیه عراق بود. این موضوع از مسائل مهم  درمنطقه بود و باعث شد مسعود بارزانی به عواملی چون دل خوش کردن به آمریکا، نبود رقیب برای مسعود بارزانی تکیه کند و جرأت به همه پرسی کند.   

 نماینده مردم استان قم درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر رهنمود و هدایت های مدبرانه رهبر انقلاب و موضع گیری مسئولین نظام جمهوری اسلامی نبود، مشخص نبود چه اتفاقی در منطقه می افتاد و قطعا شاهد شکل گیری اسرائیل جدید بودیم، گفت: هدایت مدبرانه وموضع گیری نظام جمهوری اسلامی باعث شد، این توطئه جدید در نطفه خفه شود و خیز خود مختاری کردستان برای مدتها عقب بیافتد.

وی افزود: مسئله دیگر داعش بود که از 106 کشور به این گروه پیوسته بودند و علیه اسلام ناب به میدان آمده اند که عمق آن در کشور سوریه شکل گرفت. 

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری با بیان اینکه هدف آمریکا از شکل گیری گروه تروریستی، راه اندازی جنگ سلیبی، برخورد تمدنی و جنگ نیابتی یا همان درون تمدنی بود گفت: این جنگها هزینه زیادی برای آمریکا داشت و باعث شد، آمریکا روزبه روز درمنطقه منزوی تر شود.

  نماینده مردم استان قم درمجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نظام و کشور اسلامی ایران تنها کشوری بود که دراین حادثه علیه جهان سلطه به میدان آمده و باعث شکست نظامی داعشی ها شد، ولی این مسئله به معنای این نیست که داعشی ها به طور کل ازبین رفته اند بلکه فرماندهان این گروه در منطقه اردن در حال شکل دادن جبهه جدید هستند.

وی به سخن ترامپ در مورد قدس و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل  اشاره کردو گفت: اسرائیل، یهود و صهیونیزم  سه موضوع جدا هستند و هر کدام را باید درجای خود مورد بحث و تحلیل قرار داد. 

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: آنچه مشخص این است که یهود خود را جدای اقوام دیگر می داند و درمیان اقوام ومذاهب دیگر خود را برترمی شمارند.

نماینده مردم استان قم درمجلس شورای اسلامی بابیان اینکه صهیونیزم یک باور و اعتقاد است گفت: بعد ازدوره رنسانس عقیده صهیونیزم شکل گرفت و سردمداران آنها معتقدند که در دوره رجعت، دولت یهود درمنطقه صهیون شکل خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه آنها دنبال زمینه سازی مسیح هستند و معتقدند، در مهمترین بخش  این خاکریز، اسلام است و لازم است این خاکریزرا  فتح کرد، گفت: اگر ترامپ بیت المقدس را پایتخت اسرائیل اعلام  می کند چون هدف اصلی او شکل گیری دولت صهیونیزم و آماده سازی برای مسیح است، ولی اسرائیل هم از این مسئله استفاده کرد و در حال بهره برداری برای خود می باشد. 

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: سردمداران صهیونیزم معتقدند درآخرالزمان جنگی بین مسلمانان، یهود و صهیونیزم اتفاق خواهد افتاد ودر آن جنگ بسیاری ازیهودیها کشته می شوند براینکه این اتفاق نیافتد سردمداران صهیونیزم که عمدتا دولت مردان آمریکا هستند جنگ هایی را در عراق و کشورهای اسلامی راه انداخته اند تا دراین جنگ ها مسلمانان کشته شوند و مسئله جنگ مسلمانان و یهودی پیش نیاید.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha