چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: امروزه ملت ایران لازمه حفظ وحدت را در بین خود درک کرده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، گفت: شاید تلقی عده‌ای از حفظ وحدت آن باشد که چون کشور در شرایط خاصی قرار دارد و دشمنان ما را تهدید می‌کنند، حفظ وحدت لازم و ضروری است. آنچه از قرآن برداشت می‌شود نشان می‌دهد که حفظ وحدت در جامعه تنها به دلیل تهدید دشمنان نیست.

وی افزود: قرآن هنگامی‌که نعمات الهی را یادآوری می‌کند بیان می‌دارد که همه نعمات الهی در پرتو اتحاد و وحدت به دست می‌آید و از تفرقه‌افکنان به‌عنوان دشمنان اسلام و مسلمانان یاد می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد بابیان اینکه قرآن کریم از دو عامل به‌عنوان عوامل اختلاف یاد می‌کند، اظهار داشت: نخست دشمنان و دوم آن چیزی که حضرت علی (ع) از آن به‌عنوان ضمیر باطن و هوای نفسانی یاد می‌کند.

این مسئول فرهنگی بر لزوم حفظ وحدت در بین اقشار مختلف جامعه تأکید کرد و گفت: وحدت از ملزومات هر ملت و جامعه‌ای است.

وی از وحدت به‌عنوان بستر ریزش نعمات الهی یادکرد و افزود: جالب آن است که تنها راه نفوذ دشمنان در بین هر ملتی استفاده از باطن اعضای آن جامعه است.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی بابیان اینکه ملت ایران به‌خوبی لازمه حفظ وحدت در بین خود را درک کرده‌اند،تصریح کرد: یکی از عرصه‌هایی که وحدت ملت ایران را به رخ جهانیان کشید همراهی اقشار مختلف مردم در جریان شهادت مدافع حرم، شهید حججی بود.

وی با اشاره به اینکه عوامل متعددی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشت، گفت:  وحدت بین اقشار سهم بسزایی در پیروزی انقلاب به اسلامی داشت.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha