پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قدس

حوزه/عضو تجمع علمای مسلمین لبنان، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس را چراغ سبز استکبار جهانی به رژیم صهیونیستی برای جنایات بیشتر دانست و گفت: فلسطین روزی آزاد می‌شود که فرماندهی جنگ با اسرائیل را سردار سلیمانی بر عهده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، شیخ زهیر جعید، در جمع طلاب و روحانیان مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان راز و جرگلان اظهار داشت: انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، چراغ سبزی به رژیم صهیونیستی از سوی استکبار جهانی بود.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین یکی از مقدس‌ترین مسائل برای شیعه و اهل سنت بوده و آرزوی همه ما آزادی فلسطین است، افزود: آمریکا در این چندروزه از توطئه جدیدی علیه اسلام پرده برداشت؛ این در حالی است که انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، چراغ سبزی به رژیم صهیونیستی از سوی استکبار جهانی بود.

شیخ جعید، آزادی فلسطین را در گرو فرماندهی رهبری مقام انقلاب اسلامی و سردار قاسم سلیمانی در جنگ با اسرائیل دانست و گفت: فلسطین روزی آزاد می‌شود که فرماندهی جنگ با اسرائیل را سردار سلیمانی بر عهده بگیرد.

وی همچنین با بیان اینکه پیروزی‌های لبنان بدون حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران میسر نبود، گفت: سید حسن نصرالله پیش از اینکه رهبر شیعیان لبنان باشد رهبر اهل سنت سرزمین ما است.

وی با اشاره به نگاه عمیق و حکیمانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضرت آیت الله خامنه ای امروز به حق، ولی فقیه همه مسلمین جهان است و برای ما لبنانی ها، استحکام وحدت اسلامی، تمدن سازی اسلامی و فرهنگ سازی نسل جوان مورد نظر ایشان رهنمون و راهگشاست.

عضو تجمع علمای مسلمین لبنان با بیان اینکه دشمن درصدد تضعیف نقاط قوت ما مسلمانان، از جمله وحدت شیعیان و اهل تسنن است، گفت: با تقویت همکاری ها، دیدارها و گفتگوهای بین کشورهای مسلمان، دشمن در دستیابی به هدف ناکام می ماند.

وی با بیان اینکه ایران پرچم‌دار کشورهای اسلامی است و افتخار می‌کنم در مسیری هستیم که پرچمدار آن "امام خامنه‌ای" است، اظهار داشت: با این‌که اهل تسنن هستم  اما معتقدم وطن من ایران است چرا که امروز تنها ایران پرچمدار اسلام است و بقیه کشورها اسلام را فراموش کرده‌اند و افتخار می‌کنیم که در مسیری حرکت می‌کنیم که پرچم‌دار آن امام خامنه‌ای است.

شیخ جعید با اعلام خرسندی از سفر به ایران و بازدید از مناطق استان خراسان شمالی٬ اظهار داشت: فاصله کشور لبنان با ایران از لحاظ مسافتی بسیار طولانی است اما نظر مهربانی دل و صمیمیت بسیار نزدیک و قریب است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha