جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیعه پاسخ می گوید

حوزه/ مدیر روابط عمومی مؤسسه غدیرشناسی با بیان این که ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سطح علمی و معرفتی از مهمترین اهداف این مسابقه است، گفت: منبع این مسابقه از کتاب "شیعه پاسخ می گوید" تألیف مرجع عالی قدر، آیت الله العظمی مکارم شیرازی می باشد.

امیر رهبر مدیر روابط عمومی مؤسسه غدیرشناسی و دبیر برگزاری مسابقه "شیعه پاسخ می گوید" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران با اعلام این خبر افزود: مسابقه کتاب‌خوانی در دو بخش حضوری و مجازی در تاریخ 17 اسفند 96 برگزار می گردد.

وی افزود: منبع این مسابقه از کتاب "شیعه پاسخ می گوید" تألیف مرجع عالی قدر عالم تشیع، آیت الله العظمی مکارم شیرازی می باشد.

دبیر برگزاری مسابقه "شیعه پاسخ می گوید"، فرصت ثبت نام در این مسابقه را تا 22 بهمن اعلام کرد و گفت: زمان برگزاری مسابقه 17 اسفند 96 همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) می باشد.

وی همچنین با توصیه به شرکت کنندگان مبنی بر تهیه کتاب از سایت و کانال "شیعه پاسخ میگوید"، بیان داشت: شرکت کنندگان محترم در صورتی که بخواهند کتاب را از مؤسسه غدیرشناسی تهیه کنند، این کتاب با قیمت 10000 تومان (هزینه کتاب + هزینه پست) در اختیار علاقمندان در هر نقطه کشور قرار خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی مؤسسه غدیرشناسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مزایای شرکت گروهی در این مسابقه، عنوان کرد: ثبت نام گروهی به ثبت‌نام‌هایی گفته می‌شود که حداقل 110 نفر از یک نهاد توسط رابط و یا یک فرد فعال فرهنگی اقدام به ثبت‌نام و حضور در مسابقه نمایند.

وی افزود: وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مساجد، دانشگاه‌ها، دبیرستان‌ها، ادارات دولتی، عقیدتی سیاسی نهادهای نظامی، کارخانجات، پایگاه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، سمن‌ها (تشکل های مردم‌نهاد)، هیئات مذهبی، از جمله شرکت‌کنندگان گروهی محسوب شده و این افراد دوبار در قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد.

رهبر ادامه داد: نتایج این مسابقه تا اواسط فروردین ماه 97 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه غدیرشناسی اعلام خواهد شد

وی همچنین یادآور شدند: همه متقاضیان مسابقه "مجازی" می‌توانند درصورت تمایل، روز جمعه 1396/12/11 به منظور آشنایی با فضای اجرای مسابقه، در یک مسابقه آزمایشی (تمرینی) شرکت کنند. البته متقاضیان مسابقه حضوری مشمول این مسابقه تمرینی نمی‌شوند.

دبیر برگزاری مسابقه "شیعه پاسخ میگوید"، تصریح کرد: به منظور آشنایی شرکت‌کنندگان با سؤالات مسابقه، تعداد 5 نمونه سؤال از طریق کانال تلگرامی مؤسسه غدیرشناسی، به نشانی https://t.me/ghadirshenasi در اختیار همه متقاضیان (اعم از حضوری و مجازی) قرار خواهد گرفت.

رهبر در پایان به اهداف مسابقه کتاب خوانی اشاره کرد و عنوان داشت: از مهمترین اهداف این مسابقه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

1- پاسخگویی به 10 شبهه اعتقادی در موضوعات؛ تحریف قرآن، تقیه، عدالت صحابه، احترام به قبور بزرگان، نکاح موقت، سجده بر زمین، جمع میان دو نماز، مسح پاها در وضو، بسم الله سوره حمد

2- ترویج فرهنگ کتابخوانی

3- افزایش توان علمی و معرفتی شیعیان و محبین اهل‌بیت(ع) در پاسخگویی به شبهات

4- اهتمام به اصل "وحدت اسلامی" و همدلی بین مسلمانان 313/42

 

                                                     

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha