جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسلمانان و مسیحیان در میامی آشپزخانه غذای رایگان ایجاد کردند

حوزه/ گروهی از اعضای جامعه اسلامی با همکاری مسیحیان شهری در ایالت میامی آمریکا، یک آشپزخانه غذای رایگان برای نیازمندان ایجاد کرده و بیش از پانصد بسته نیازهای ضروری غذایی و بهداشتی و پوشاک به افراد بی‌خانمان اهدا کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از springfieldnewssun، جامعه اسلامی با همکاری مسیحیان شهر اسپرینگ‌فیلد در ایالت میامی آمریکا، آشپزخانه غذای رایگان برای نیازمندان ایجاد کردند.

نزدیک به یکصد نفر از اعضای انجمن اسلامی میامی با اعضای کمپین مسیحیان شهر در مسجد المدینه دیدار داشتند و بسته‌های متعددی برای اهدا به آشپزخانه غذای رایگان آماده کردند.

اعضای مسجد و کلیسا، شانه‌به‌شانه هم برای ایجاد بسته‌های غذایی کار کردند و از این همدلی و هدف مشترک لذت بردند.

این حرکت میان‌ادیانی برای دومین‌بار در سال2017 اجرایی شد و حدود چهار هزار دلار کالا از جمله پانصد بسته نیازمندی‌های ضروری و بهداشتی، به‌طور میانگین دوازده تا سیزده دلار در هر بسته، مواد غذایی هرکدام شش تا هفت دلار، ششصد جفت جوراب، پنج پتو، پانصد مسواک و خمیر دندان و دیگر لوازم موردنیاز برای کمک به نیازمندان جمع‌آوری شد.

ثمینه احمد، صندوق‌دار مسجد المدینه در این‌باره به خبرنگاران، گفت: هدف ما تلاش برای کمک به جامعه است و افرادی، خانه‌های گرم‌ خود را ترک کرده‌اند تا امروز برای کمک به نیازمندان، اینجا باشند.

وی افزود: بسیاری از مردم نمی‌دانند چطور کمک کنند. اگر جامعه ما نیاز به کمک داشته باشد، ما وظیفه داریم صرف‌نظر از اعتقادات دینی افراد و رنگ پوست، به آنان کمک کنیم.

با سرد شدن هوا، جوراب و پتو به یکی از نیازهای اصلی افراد بی‌خانمان‌ تبدیل می‌شود.

فرد استگنر که مدیریت آشپزخانه را به‌عهده دارد، می‌گوید: دیدن این صحنه، قلب را از شادی پر می‌کند. مردم به‌طور دائم به اینجا می‌آمدند و بسته‌های بهداشتی و مواد غذایی طلب می‌کردند و من مجبور بودم به آنان بگویم که چند روز منتظر بمانند. این در حالی است که بیشتر نیازمندان به پناهگاه‌ها سر نمی‌زنند.

یونس لاسانیا، امام جماعت مسجد المدینه، در این‌باره گفت: ما به مردم با هدف بشردوستی کمک می‌کنیم. اگر شما بر اهل زمین نیکی کنید، در بهشت نیز به شما نیکی می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha