جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست بصیرتی

حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن تلاش دارد با نفوذ و ایجاد تفرقه، کشور را دچار تزلزل کند و در این خصوص نیز اقداماتی انجام داده و اگر تدبیر و درایت مقام معظم رهبری نبود، الان کشور گرفتار فتنه ها و توطئه های دشمنان شده بود.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین محمد قبادی،  امروز در نشست بصیرتی با موضوع «دشمن شناسی و نفوذ» که در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه قزوین برگزار شد، به مسئله اصلی دشمن شناسی در جامعه و برگزاری نشست های بصیریتی در مراکزی نظیر حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان بیش از پیش خود را برای مقابله با اسلام ناب محمدی (ص) آماده و سعی کردند از راه‌های گوناگون کیان و عظمت اسلام را متزلزل سازند، بنابراین برای دفاع از حریم اسلام و انقلاب اسلامی در مرحله اول باید دشمن را شناسایی کرد و سپس با تأسی به اولیای الهی، روش برخورد با آنان را آموخت.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: دشمنان اسلام با سرمایه گذاری در بخش ماهواره تلاش دارند با تولید برنامه های مختلف ضدفرهنگی، جوامع اسلامی بخصوص ایران را از مسیر اصلی خود منحرف نمایند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و قرآن، اشاعه فرهنگ دینی و اعتقاد به خداوند و معنویات را مانع اصلی هدف های خود می بینند و برای کمرنگ کردن این اعتقادات با ایجاد خلل در مبانی اعتقادی نسل جوان، به دنبال انحراف و بی هویت کردن آنان هستند.

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: دشمن تلاش دارد با نفوذ و ایجاد تفرقه، کشور را دچار تزلزل کند و در این خصوص نیز اقداماتی انجام داده و اگر تدبیر و درایت مقام معظم رهبری نبود، الان کشور گرفتار فتنه ها و توطئه های دشمنان شده بود.

قبادی، بصیرت را مهم ترین عنصر در دشمن شناسی و مقابله با دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: دشمن برای رسیدن به مقاصد خود از رسانه ها و فضای مجازی استفاده می کند که حضور در این فضا و استفاده از آن بصیرت می خواهد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha