پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام  عبادی

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر این که باید روزنه های دشمن را بشناسیم، گفت: دشمن از خارج می آید، نفوذ می کند، تصمیم سازی و تصمیم گیری می کند و ما تنها تماشا می کنیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، صبح سه شنبه در نشستی با مدیران کل امور مبلغین و رسانه سازمان تبلیغات اسلامی کشور با با بیان اینکه مسئله تبلیغ بسیار حائز اهمیت است و پیغمبران با همین هدف مبعوث شدند، گفت: مقام نبوت، مقام آگاهی و دانایی و مقام رسالت نیز مقام تبلیغ است و تبلیغ در دو نوع ابزاری و عملی انجام می شود.

وی، رسانه های جمعی، فضای مجازی و زبان قلم را از نوع تبلیغ ابزاری دانست و گفت: بالاتر از تبلیغ ابزاری، تبلیغ عملی بوده که در روایات نیز به آن اشاره شده است و اگر  در تبلیغ ابتدا از روش عملی استفاده شود و سپس به سراغ ابزاری برویم، موثر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر ضرورت نوآوری در تبلیغ، بیان داشت: مسئله تبلیغات در قالب های مختلف طبعا باید نوآوری داشته باشد، . پیام های دین با شیوه های جذاب به مخاطبان ارائه شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نفوذ بیگانگان، گفت: عناصر خارجی به اسم دین و مذهب به شهروندان ما آسیب می زنند و ما باید ببینیم که در حال حاضر چه طرحی برای مقابله با این مسئله داریم؟

در نفوذ دشمن ما تنها تماشاگر هستیم

وی با تاکید بر این که باید روزنه های دشمن را بشناسیم، افزود: دشمن از خارج می آید، نفوذ می کند، تصمیم سازی و تصمیم گیری می کند و ما تنها تماشا می کنیم.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی یادآور شد: دشمن در آن سوی دنیا برای مسائلی کوچک برنامه ریزی کرده و آن را در خانواده های ما نیز نفوذ می دهد، این در حالی است که ما نمی توانیم این کار را در خانه و جامعه خود انجام دهیم.

واژه ها، کارآمدترین سلاح استکبار

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه واژه ها، کارآمدترین سلاح استکبار هستند، بر لزوم شناسایی ابزارهای تهاجمی دشمن و ارتقاء سطح سواد رسانه ای مردم به ویژه جوانان تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha