جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه در سمنان

حوزه/ دفتر خبرگزاری حوزه در استان سمنان با پیام آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور و حضور مسئولان و شخصیت های حوزوی و ملی افتتاح می شود.

حسن صدرایی‌عارف سردبیر خبرگزاری حوزه در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، ضمن بیان اینکه دفتر خبری خبرگزاری حوزه در سمنان، پنجشنبه بیست‌وسوم آذرماه با پیام آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه افتتاح  می شود، افزود: حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سخنران این مراسم خواهد بود.

وی با بیان اینکه آیین افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) سمنان برگزار خواهد شد، افزود: خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه، پوشش فراگیر اخبار و رویدادهای حوزوی در نقاط مختلف کشور را بر عهده دارد.

سردبیر خبرگزاری حوزه گفت: امروز روحانیت در متن مردم و جامعه حضور فعال دارد و علاوه بر تلاش‌های علمی، منشأ خیر و خدمات متعدد و متنوع اجتماعی و فرهنگی است که بسیاری از آن بی اطلاعند و بی تردید، انعکاس موضع‌گیری بزرگان حوزه و رویدادهای حوزوی به تقویت باورهای دینی کمک می کند.

صدرایی‌عارف بیان کرد: استان سمنان از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است و امیدواریم با افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه، ارتباط نظام‌مند با شخصیت های دینی و حوزوی استان بیش از پیش تقویت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha