جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمایشگاه

حوزه/ مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران از برپایی نمایشگاه ادیان و فرق و معرفی فرقه های انحرافی با هدف آشنایی زائران و مجاوران این مکان مقدس با مدعیان دروغین مهدویت و انحرافات آنها خبر داد.

مجيد سليميان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برپایی نمایشگاه فرق و ادیان و معرفی فرقه های انحرافی در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: اين نمايشگاه باهدف شناسايي مدعيان دروغيني كه ادعاي ارتباط با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) را دارند برپا شده است.

وي افزود: اين مدعيان با اغفال كردن مريدان خود و دستورات خلاف شرع، مردم را به جاي خداوند به خود دعوت مي كنند كه نتيجه اين گمراهي چيزي جز پشيماني و خسارت در دنيا و آخرت براي پيروان انها نيست.

مدير آموزش و تربيت مسجد مقدس جمكران تصريح كرد: نمايشگاه فرق و اديان به همت معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران و با همکاری كارشناسان و متخصصين فرق و اديان در راستاي شناخت هر چه بهتر زائران و مجاوران مسجد مقدس جمكران برپا شده است.

سليميان در خصوص موضوعات اين نمايشگاه اظهار كرد: اين نمايشگاه از بخش هايي چون تابلو نوشته، پخش كليپ ها، برگزاري مسابقه، روايت گري، ميزگرد پاسخگويي به شبهات و توزيع متون علمي به وسيله بروشور تشكيل شده است.

وي با اشاره به بخش تابلو نوشته ها كه محتوي آن آشنايي با مدعيان دروغين مهدويت و انحرافات آنها است گفت: در بخش كليپ نيز با نمايش فيلم هاي كوتاهي در رابطه با آشنايي هرچه بيشتر بازديدكنندگان با مدعيان دروغين، انحرافات و عملكرد آنها توضيحاتی ارائه داده می شود.

مدير آموزش و تربيت مسجد مقدس جمكران با بیان اينكه يكي از راه هاي جذب مخاطب برگزاري مسابقه است افزود: در همين راستا مسابقه اي را به صورت چهار سوال تستي و با محتواي تابلو نوشته ها و بروشورها طراحي كرديم و از طرف معاونت فرهنگي مسجد به ٥٠ نفر برگزيده هداياي نفيس فرهنگي اهدا خواهد شد.

سليميان در رابطه با بخش روايت گردي گفت: براي تبيين مفاهيم مدعيان دروغين، مهدويت، ادعاها و عملكرد آنها كارشناسان ما توضيحاتي را براي بازديدكنندگان به صورت ميزگرد داده و پاسخگوي شبهات آنها خواهند بود.

وي با اشاره به حجم زياد مراجعه كنندگان به نمايشگاه مدعيان دروغين مهدويت و درخواست اطلاعات بيشتر در اين زمينه راه هاي ارتباطي با كارشناسان را طراحي و تهيه بروشورهايي در راستاي هدف نمايشگاه دانست.

مدير و آموزش و تربیت مسجد مقدس جمكران تصريح كرد: زمان بازديد از نمايشگاه روزهای، پنج شنبه و جمعه از ساعت ٤ الي ٩ شب و همچنين روزهاي جمعه از ساعت ٩ صبح الي ٢ بعدازظهر است.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha