جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ صادق الغریانی مفتی لیبی

حوزه/ شیخ صادق الغریانی مفتی لیبی با بیان اینکه به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا، نه تنها جنایتی علیه مسملین است بلکه علیه مسیحیان نیز می باشد، خواستار تظاهرات برای لغو این اقدام شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ صادق الغریانی مفتی لیبی با بیان اینکه به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا، نه تنها جنایتی علیه مسملین است بلکه علیه مسیحیان نیز می باشد، خواستار تظاهرات برای لغو این اقدام شد.

شیخ الغریانی ملت های عربی و اسلامی را به حضور در خیابان ها برای محکومیت این اقدام دعوت کرد و گفت: سکوت چیزی است که سبب شده دونالد ترامپ جرأت کند این تصمیم را بگیرد.

وی افزود: تمامی حاکمان تحت سیطره او هستند و در برابر او زانو زده و برای کسب رضایت آن اموالی را از خزانه هایشان می پردازند.

مفتی لیبی اشاره کرد: آل سعود در یک جلسه 400 میلیارد دلار به این ستمکار (ترامپ) پرداخت کرد و این معنی است که ما به این ستمگران و مستکبرین جزیه می دهیم.

شایان ذکر است که طرابلس پایتخت لیبی همراه با کشور های عربی واسلامی شاهد تظاهرات مردمی در رد اقدام ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به قدس و به رسمیت شناختن آن به عنوان پایتخت اسرائیل، بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha