پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین

حوزه/ مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین گفت: در راستای حمایت و کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه، مدیران و معاونین مدارس علمیه استان همراه با هدایا و مواد غذایی به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شدند.

حجت الاسلام عباس افشار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، هدف از اعزام مدیران و مبلغین حوزه علمیه قزوین به مناطق زلزله زده غرب کشور، اظهار کرد: هدف از اعزام طلاب و روحانیون استان قزوین به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، کمک و یاری رساندن به  زلزله‌زدگان  می باشد و روحانیون در امدت حضور به ارائه مشاوره دینی و همدردی با زلزله زدگان می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: مردم مناطق زلزله زده بعد از این حادثه دچار مشکلاتی از جمله افسردگی شدند که نیاز است نشست‌هایی با آنها برگزار شود و مورد حمایت‌های معنوی قرار بگیرند، به همین خاطر و بر اساس اعلام نیازی که صورت گرفت ،جمعی از طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه استان قزوین به این منظور اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: تعداد دیگری از طلاب و روحانیون استان طی روزهای گذشته و با هماهنگی سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان به منظور خدمات‌رسانی به هموطنان عزیز، به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و تحقیقات صورت گرفته آنچه که اکنون در مناطق زلزله زده فوریت دارد ارسال اقلام ضروری به خصوص وسایل گرمایشی و کانکس است.

حجت الاسلام افشار در پایان گفت: طلاب وروحانیون حوزه علمیه  قزوین کمک های نقدی و غیر نقدی شامل پتو، کنسرو، آب معدنی و دیگر اقلام جمع آوری کرده اند که به مناطق زلزله زده ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha