پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام لطیف صادقی - معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ترویج نگاه انقلابی‌گری در جامعه، بر ضرورت تحقق این دغدغه مهم رهبری در کشور تأکید کرد و گفت: انقلابی‌گری راه نفوذ و توطئه دشمن به کشور را خواهد بست و اجازه کوچک‌ترین تحرک را به بدخواهان انقلاب نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، امروز در همایش بصیرت افزایی طلاب حوزه علمیه استان که در مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر برگزار شد، بر ضرورت تقویت رویکرد انقلابی در همه بخش های کشور تأکید کرد و گفت: رمز موفقیت و پیروزی کشور در چهار دهه اخیر نیز همین رویکرد اصیل و ارزشی بوده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید بر اینکه دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی برای از بین بردن انقلاب از هر ابزاری استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: به برکت بصیرت انقلابی ملت بزرگ ایران، همه توطئهها و نقشههای دشمنان در سه دهه اخیر با شکست مواجه شده است.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ترویج نگاه انقلابی گری در جامعه، بر ضرورت تحقق این دغدغه مهم رهبری تأکید کرد و گفت: انقلابی گری راه نفوذ و توطئه دشمن به کشور را خواهد بست و اجازه کوچکترین تحرک را به بدخواهان انقلاب نخواهد داد.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه دشمن برای تضعیف دین در جامعه در کمین نشسته است، افزود: هرچه برای ترویج صحیح دین در جامعه سرمایه گذاری کنیم، به حتم خروجی بسیار خوبی برای جامعه اسلامی خواهد داشت.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان اینکه دین عامل عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است، افزود: دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی تلاش می کند تا دین را در جامعه تضعیف کند، چون ارزش های دینی را مهمترین عامل شکست توطئه های خود در کشور می داند.

وی با اشاره به اینکه امروز اسلام ناب به برکت تلاش های انقلاب اسلامی جهانشمول شده است، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانسته برخلاف همه فشارها، تحریمها و تهدیدهای دشمنان، اسلام ناب را در اقصی نقاط جهان گسترش دهد.

معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران در سایه دین و اسلام ناب به دست آمده است، خاطرنشان کرد: این ملت برخلاف همه تهدیدها و فشارهای دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلام هیچگاه استقلال خود را فدای برخی مسائل حاشیهای نخواهد کرد.

حجت الاسلام صادقی، به تلاش دشمنان برای اجرای طرح اسلام منهای روحانیت اشاره کرد و با بیان اینکه در طول تاریخ، گروه های معاند و نفاق همواره تلاش کردند مانع حضور روحانیت در صحنه شوند، گفت: هوشیاری و بصیرت روحانیت مانع تحقق این طرح دشمن شد.

وی با بیان اینکه تبليغ اسلام منهایروحانيت تنها با هدف انزوای اسلام ناب و روحانیت با بصیرت از سوی دشمنان قسم خورده کلید خورد، خاطرنشان کرد: دشمن با طرح اینگونه مسائل، همواره تلاش می کند تا از استمرار و گسترش اسلام ناب و حقیقی در جامعه جلوگیری کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه امروز دشمنان به دنبال تخریب مبانی دینی اسلام ناب در جامعه هستند، بر ضرورت هوشیاری روحانیت در این خصوص تأکید کرد و گفت: روحانیت باید با روشنگری و آگاهی بخشی مانع تحقق توطئههای دشمنان در این خصوص شود.

وی با اشاره به اینکه امروز رسالت روحانیت از هر زمان دیگری سنگین‌تر است، بیان داشت: روحانیت آگاه و با بصیرت در تاریخ، همواره در خط مقدم دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی حضور داشته است.

معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه امروز یکی از نیازهای مهم جامعه اسلامی برای مقابله با توطئهها و هجمههای دشمن، بصیرت و آگاهی است، گفت: طلاب و روحانیان، تنها اقشاری هستند که با بصیرت افزایی در جامعه، مردم را به توطئه های دشمنان آگاه می کنند.

حجت الاسلام صادقی، به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مسأله نفوذ اشاره کرد و با بیان اینکه نفوذ ابعاد مختلفی دارد که یکی از مهمترین آن نفوذ فرهنگی است، گفت: اقدامات روشنگرانه روحانیت همواره سدی در برابر پروژه نفوذ دشمنان بوده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به اینکه دشمن با نفوذ فرهنگی تلاش می کند تا پایههای دینی و اعتقادی جامعه اسلامی را متزلزل و سست کند، خاطرنشان کرد: نفوذ فرهنگی، راهبرد جدید دشمن برای سلطه بر نظام اسلامی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha