جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اتاق پژوهش مدرسه  علمیه بیجار

حوزه/ حجت الاسلام معصوم خانی، از راه اندازی کلاس های آموزش مقاله نویسی و پژوهش در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار خبر داد.

حجت الاسلام محمدرضا معصوم خانی، معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: امروز به علت گستره وسیع علوم و تحولات در عصر رسانه، اساتید و طلاب باید به سلاح علم مجهز باشند.

وی ادامه داد و گفت: برای تحقق این مهم، مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار اقدام به ایجاد زیرساخت های آشنایی بهتر و تخصصی اساتید و طلاب با فضای رسانه ای و مجازی نموده است.

حجت الاسلام معصوم خانی تصریح کرد: بدین منظور با حمایت های حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار، کلاس ها و جلسات آموزش مقاله نویسی و پژوهش در دنیای مجازی برپا و ایجاد شده است.

امعاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار، با اشاره به تعبیه سیستم های رایانه ای برای سهولت در امر پژوهش، گفت: در محل این مدرسه علمیه، اتاقی مناسب و در شأن اساتید و طلاب به بیش از ۵ سیستم رایانه و دیگر نیازهای امر پژوهش مجهز شده است.

حجت الاسلام معصوم خانی در پایان گفت: این بخش مجهز به اینترنت پرسرعت بوده و علاوه بر رایانه، نشریات و رسانه های مکتوب نیز در آن همیشه به روز می شود تا اساتید و طلاب ضمن آشنایی با جدیدترین اخبار و تحولات، بهتر بتوانند در مسیر مقاله نویسی، تحقیق و پژوهش حرکت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha