جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه

حوزه/ خبرگزاری حوزه صدای بزرگان حوزه است و تلاش می کنیم فراگیر بوده و تمام افراد در رسانه حوزه در ذیل گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب سهم داشته باشند. در واقع معتقدیم که تمام جریان های اصیل حوزوی در رسانه حوزه باید حضور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حسن صدرایی عارف صبح امروز در مراسم افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه در سمنان که با حضور آیت الله شاهچراغی برگزار شد، اظهار داشت: معتقدیم در دنیای معاصر و فضای کنونی، سهم رسانه در هر فعالیت فرهنگی و تبلیغی، سهم صد در صدی است و باید بهای بیشتری به این پدیده داد.

وی ابراز داشت: ما امروز در ماه ربیع المولود برای یک مولود رسانه ای دور یکدیگر جمع شده ایم  که اولا رسانه بوده و ثانیا منتسب به حوزه است و آیت الله اعرافی نیز در پیام خود زیبا بیان کردند: «حوزه در ذات خود یک نهاد رسانه ای است».

سردبیر خبرگزاری حوزه خاطرنشان ساخت: اطلاع رسانی پیام دین به مردم، رسالت حوزه های علمیه است و رسانه را در ذات خود دارد.

صدرایی عارف تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند که «رسانه مؤثرترین عنصر در تبلیغ علیه دشمن است» و ما باید در تبلیغات داخلی و خارجی خود از این ظرفیت بالا استفاده نماییم.

وی بیان داشت: روحانیت قشر خدوم، مظلوم و بی ادعای جامعه است که در ساحت های علمی، فرهنگی، اجتماعی و داخلی و خارجی به خوبی وارد شده و فعالیت ها و برنامه های مناسبی داشته است.

سردبیر خبرگزاری حوزه اظهار داشت: حوزه نیازمند سامانه ای برای اطلاع رسانی فعالیت های خود است و خبرگزاری حوزه نیز در این راستا به صورت تخصصی مشغول به فعالیت می باشد.

صدرایی عارف ابراز داشت: امروز هجمه ساماندهی و سازماندهی شده زیادی علیه روحانیت مشغول به فعالیت است که رسانه حوزه می تواند در این زمینه وارد شده و به شبهات موجود به درستی پاسخ دهد.

وی خاطرنشان ساخت: امروز شرایط برای فعالیت رسانه ای در حوزه نسبت به قبل بسیار مناسب شده و در گذشته با وجود مخالفت ها و سختی های زیادی این رسانه راه اندازی شده است.

سردبیر خبرگزاری حوزه تصریح کرد: پیام آیت الله اعرافی به این مراسم، نشان دهنده آن است که این شخصیت، خواهان گسترش این رسانه در سراسر کشور بوده و در این مسیر تلاش خواهیم کرد.

صدرایی عارف بیان داشت: خبرگزاری حوزه صدای بزرگان حوزه است و تلاش می کنیم فراگیر بوده و تمام افراد در رسانه حوزه در ذیل گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب سهم داشته باشند.در واقع معتقدیم که تمام جریان های اصیل حوزوی در رسانه حوزه باید حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز خبرگزاری حوزه به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی مشغول به فعالیت بوده و به مرجعی قابل اعتماد برای سایر رسانه ها تبدیل شده است.

سردبیر خبرگزاری حوزه بیان داشت: امیدواریم دفتر خبرگزاری حوزه در سمنان به خوبی فعالیت خود را به انجام رساند؛ چراکه استان سمنان از ظرفیت حوزوی برخوردار است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha