پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمود حاتمی نیا

حوزه/ در روزهای غربت کردستان که منافقین با پشتیبانی جبهه استکبار آرامش را از مردم منطقه سلب نموده بودند، روحانیون پرچمدار مبارزه با ضد انقلاب بودند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین محمود حاتمی نیا در گردهمایی طلاب و فضلای بیجاری مقیم حوزه علمیه قم که در قم برگزارشد با بیان اینکه ماه ربیع الاول ماه مبارکی است گفت: دلیل مبارک بودن این ماه، ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر قم و ایران است.

قاضی دیوان عالی کشور عنوان کرد: از دیگر دلایل مبارک بودن ماه ربیع الاول، ولادت نبی مکرم اسلام(ص) می باشد که در این ماه واقع شده است.؛ آن حضرت بزرگ شخصیت عالم خلقت هستند  و خدای متعال زمین را به عظمت پیامبر خاتم(ص) خلق کرده است.

وی با بیان اینکه منطقه بیجارمهد فرزانگان، نخبگان و عالمان اثر گذار بوده و می باشد افزود: باید خدای متعال را  به خاطر وجود عالمان ربانی که برای ترویج دین به جامعه اسلامی و انقلاب خدمت می کنند شکر گذار بود. 

حجت الاسلام والمسلمین حاتمی با اشاره به رشادت های روحانیون در اوائل انقلاب در منطقه کردستان و مبارزه با منافقین اظهار داشت: منطقه کردستان یادآور دلیر مردانی است که برای دفاع از انقلاب و نظام خون های فراوانی داده اند و با جان وخون اجازه نداده اند یک وجب از خاک این کشور به دست دشمنان بیافتد.

نماینده طلاب و فضلای شهرستان بیجار در مجمع نمایندگان خاطرنشان کرد: امروز باید قدردان امنیتی که در کشور حاکم شده باشیم، این امنیت و آرامش  که در منطقه کردستان وجود دارد به همین سادگی به دست نیامده، بلکه خون های جوانان زیادی در وجب به وجب این خاک به زمین ریخته شده است.

وی با بیان این که روحانیت در همه عرصه ها پیشتاز بوده است گفت: در روزهای غربت کردستان که منافقین با پشتیبانی جبهه استکبار آرامش را از مردم منطقه سلب نموده بودند، روحانیون  پرچمدار مبارزه با ضد انقلاب بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha