جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست سردار سلامی با برخی از اعضای جامعه وعاظ انقلابی

حوزه/ جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از حرکت خودجوش و «آتش به اختیار» روحانیون جامعه وعاظ انقلابی در راستای تفقد از مردم زلزله زده کرمان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمان، سردار سلامی، جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ازحرکت خودجوش و «آتش به اختیار» روحانیون جامعه وعاظ انقلابی در راستای حضور در مناطق زلزله زده کرمان و تفقد از مردم این مناطق تقدیر کرد.

علیرضا رزم حسینی نیز در دیدار تعدادی از روحانیون عضو جامعه وعاظ انقلابی از حضور آنها در بین مردم زلزله زده تقدیر کرد و گفت: این حضور و همراهی ها موجب دلگرمی و شادمانی مردم می شود.

حجت الاسلام زکریا نیکویی، معاون سازمان بسیج رسانه کشور درباره حضور جامعه وعاظ انقلابی در مناطق زلزله زده کرمان، گفت: گروه جهادی وعاظ و روحانیون همای رحمت متشکل از هفت گروه هفت نفره شامل پزشک، روانپزشک ، روانشناس همچنبن افراد متخصص از قبیل برقکار، لوله کش، تاسیسات و… است با این هدف که «در هر زمان لازم باشد در کنار مردم خواهیم بود» در مناطق زلزله زده حضور یافته است

وی با بیان این که در همه بحران ها در کنار مقام معظم رهبری، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم، افزود: کمک های بهداشتی، غذایی و دارویی به همراه ۳۰۰عدد بخاری برقی که از طریق مردم تهران تهیه شده بود، در میان هموطنان بخش کوهساران توزیع شد.

حجت الاسلام نیکویی ادامه داد: روستاهایی که دچار تخریب نشده بودند، اما نیاز به همدردی روحی داشتند، روانپزشک و روانشناس جهت همدردی و آرام سازی مردم به این مناطق اعزام شد.

وی تصریح کرد: حضور روحانیت در کنار مردم زلزله زده، آنها را آرام و خوشحال می کند و این مهم همان آتش به اختیاری است که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند.

 

    

      

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha