شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ملکی

حوزه/ امام جمعه شهرستان قصر شیرین گفت: مردم ایران در جریان زلزله اخیر غرب کشور، وحدت، اتحاد و همدلی خود را با مردم زلزله زده به نمایش گذاشتند و این حرکت بزرگ آن ها دشمنان را مایوس کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی ملکی، صبح امروز در دیدار با مدیر و اساتید حوزه علمیه قزوین، ضمن قدردانی از حضور روحانیون در مناطق زلزله زده، گفت: مردم و مسئولان در این آزمایش الهی خوب عمل کردند، اما کمک ها باید بیشتر شود.

وی با بیان این که با وجود مشکلات فراوان، این حادثه خوب مدیریت شد، اما کمک ها باید استمرار یابد، ادامه داد: مردم و روحانیون در کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه نقش خود را به درستی ایفا کردند.

امام جمعه قصر شیرین با اشاره به این که حضور روحانیون امروز در مناطق زلزله زده به ویژه روستاها بسیار مشهود است، افزود: خوشبختانه روحانیون توانستند در روستاهای زلزله زده به خوبی کارهای فرهنگی و تبلیغی را انجام دهند که جای قدردانی است.

وی اظهار کرد: با توجه به گستردگی زلزله هنوز مردم مناطق زلزله زده نیازمند کمک هستند، هر کس به هر نحو که قادر است به تلاش خود برای رفع مشکل مردم زلزله زده غرب کشور ادامه دهد.

وی با اشاره به برکات حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله زده، بیان داشت:  سفر مقام معظم رهبری به منطقه زلزله زده سرپل ذهاب و حضور گرم در بین زلزله زدگان، تسکینی بر دردهای مردم بود.

امام جمعه قصر شیرین تاکید کرد: وجود ولایت فقیه در انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ برای مردم ایران است و باید با وجود پربرکت ایشان در جامعه شکرگزار خدا باشیم.

حجت الاسلام و ملکی بیان داشت: ملت ایران اسلامی امنیت خود را مدیون خون پاک شهدا به ویژه شهدا مدافع حرم می داند و این مهم در جریان جنگ با نیروهای تروریستی و تکفیری داعش به منصه ظهور رسانده است.

امام جمعه شهرستان قصر شیرین تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در عراق و سوریه نه تنها در برابر نیروهای تکفیری داعش، بلکه در برابر تمام استکبار قرار گرفت و به پیروزی نیز رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha