پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: ولایت فقیه قطب نمایی برای جلوگیری از انحراف جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد،حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا مدرسی، عضو فقهای شورای نگهبان، صبح امروز در نشست اخوت فرماندهان، معاونان و روسای پلیس تخصصی استان یزد ضمن قدردانی از زحمات پلیس استان در راستای برقراری امنیت گفت: خدمت کردن در ناجا توفیق بزرگی است که نصیب شما شده چرا که این زحمات تحت فرماندهی ولی فقیه و با واسطه؛ تحت زعامت ولی عصر(عج) است و سربازی امام زمان(عج) چه افتخار بزرگی است.

عضو فقهای شورای نگهبان افزود: در یک جامعه افرادی قانون گریز و هنجارشکن هستند که هیچ اعتنایی به حقوق مردم نمی کنند، قانون را رعایت نکرده و بعضا به حقوق دیگران تجاوز می کنند و اگر راه برایشان باز باشد هیچ حریمی را نمی شناسند و حقوق هیچ کس را رعایت نمی کنند که باید از طریق پلیس با متجاوزان برابر قانون برخورد و نظم در جامعه حفظ شود.

وی با بیان اینکه دست رحمت خداوند بالای سر کسانی است که نعمت امنیت را تامین می کنند، افزود: کسی قدر این نعمت را می شناسد که از آن محروم شده باشد؛ مردم دوستدار نیروی انتظامی هستند و امروز مردم نیروی انتظامی را از خود، مدافع خود و پناه خود می دانند و قدردان آنها هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی در ادامه یکی از وظایف نیروی انتظامی برای حفظ امنیت را اشراف کامل فنی و اطلاعاتی بر فضای مجازی برشمرد و افزود: بسیاری از اخبار و شایعات تضعیف کننده در این فضا انتشار می یابد و بسیاری از افراد را گرفتار خود می کند که ضمن تشکر از ورود نیروی انتظامی به این مقوله باید این گونه اقدامات تقویت شود.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به تلاش های دشمنان در راستای ترویج بی حیایی و بی عفتی در بین خانواده ها با هدف تضعیف بنیان خانواده افزود: رواج هرزگی، فساد، فحشا و بی حیایی در بین جوانان سست شدن بنیان خانواده را در پی دارد و مقابله با این گونه اقدامات از ضروریات است.

وی در پایان با بیان اینکه بالا بردن بصیرت خیلی مهم است و امروز دشمنان از طریق رسانه های مختلف حجم زیادی اطلاعات را به شما وارد و ایجاد شبهه می کنند، افزود: باید قطب نمایی دقیق وجود داشته باشد که مسیر را به ما نشان دهد و از مسیر منحرف نشویم و این قطب نما بزرگ مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha