سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
یوسفوند

حوزه/ یوسفوند از اجرای طرح جمع آوری سؤالات و شبهات دینی دانش آموزان و تشکیل بانک اطلاعاتی با استفاده از روحانیون و کارشناسان حوزه خبر داد و گفت: در این طرح سؤالات متعدد دانش آموزان جمع آوری و مبلغان با مطالعه و تحقیق، با هدف تبلیغی کارآمد و اثرگذار پاسخگوی این سوالات خواهند بود .

محسن یوسفوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه حضور ارزشمند مبلغان و روحانیون در مدارس در ارتقاء دانش دینی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان بسیار موثر است، گفت: کیفیت بخشی و اجرای برنامه های تبلیغی متناسب با نیاز دانش آموزان از جمله برنامه های اثر بخش کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش استان لرستان است که در این راستا تلاش می شود با برگزاری کارگاه و همایش های ویژه دانش افزایی برای مبلغان  مدارس به تحقق این مهم جامه عمل پوشاند .

وی با اشاره به اینکه طرح توانمند سازی آموزش های مستمر ویژه روحانیون شاغل رسمی در آموزش و پرورش از برنامه های ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش است، افزود: با اجرای این طرح مبلغان با سرفصل های تبلیغی متناسب با نیاز مدارس و دانش آموزان آشنا خواهند شد .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جاری حضور دانش آموزان در مدارس علمیه و دیدار با فضلا و روحانیون با هدف آشنایی شیوه های تربیتی دینی و حوزوی، برنامه ریزی شده است .

یوسفوند در ادامه از اجرای طرح جمع آوری سؤالات و شبهات دینی دانش آموزان و تشکیل بانک اطلاعاتی با استفاده از روحانیون و کارشناسان حوزه خبر داد و گفت: در این طرح سؤالات متعدد دانش آموزان جمع آوری و مبلغان با مطالعه و تحقیق، با هدف تبلیغی کارآمد و اثرگذار پاسخگوی این سوالات خواهند بود .

وی در پایان از گردهمایی روحانیون و مبلغانی که در امر اقامه نماز در مدارس فعالیت دارند خبر داد و گفت: این  گردهمایی با حضور بیش  از  700  مبلغ بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha