جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ غرفه رسانه حوزه در نمایشگاه دستاوردهای مراکز پژوهشی حوزوی

حوزه/ خبرگزاری حوزه می تواند نقش خوب و مهمی در توسعه اهداف پژوهشی و موضوع شناسی و ارزیابی در جهت نیازهای جامعه و نظام اسلامی ایفا کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی معاون پژوهش حوزه های علمیه امروز با حضور در غرفه خبرگزاری «حوزه» در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی حوزه در مصلی قدس قم با اشاره به جایگاه مهم رسانه حوزه در معرفی آثار و فعالیت های پژوهشی گفت: خبرگزاری حوزه می تواند نقش خوب و مهمی در توسعه اهداف پژوهشی و موضوع شناسی و ارزیابی در جهت نیازهای جامعه و نظام اسلامی ایفا کند.

وی افزود: انتقال ایده ها و نوآوری ها و همچنین اخبار و کتاب ها و مقالاتی که حاوی نوآوری هایی در عرصه پژوهش هستند نیز رسالت دیگری است که این رسانه به خوبی می تواند به آن بپردازد.

حجت الاسلام والمسلمین میر معزی در ادامه خاطر نشان ساخت: شایسته است که رسانه حوره فصلی برای پژوهش و معرفی پژوهشگران به جامعه اختصاص دهد و ما نیز در معاونت پژوهش حوزه های علمیه این آمادگی را داریم تا همکاری ها و هم افرایی های لازم در این عرصه را با خبرگزاری رسمی حوزه داشته باشیم.

معاون پژوهش حوزه های علمیه در پایان خاطر نشان ساخت: خبرگزاری حوزه امروزه یک رسانه فعال و کارآمدی است که به خوبی جای خود را در بین حوزویان باز کرده است و در انجام رسالت خود که  پوشش اخبار و رویدادهای مربوط به عرصه حوزه و روحانیت است، عملکرد بسیار مناسبی را داشته است و توقع می رود به بخش اطلاع رسانی در عرصه پژوهش نیز توجه کافی داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha