پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام بهنام قنبری

حوزه/ حجت الاسلام قنبری تخصصی ترین نیروهای آتش به اختیار را طلاب حوزه های علمیه دانست و گفت: طلاب دینی به دلیل شناخت بالای آن ها از دین هر جا که فرهنگ اصیل اسلامی مورد هجمه دشمن قرار می گیرد مصداق اصلی آتش به اختیار می باشند.

حجت الاسلام بهنام قنبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به مشکلات فرهنگی در جامعه امروز گفت: بهترین مصداق برای تشخیص کار آتش به اختیار، فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که کار تمیز فرهنگی را شاخصه ای برای شناسایی آن دانست.

وی ادامه داد: هر فرد در هر جایگاهی که حضور دارد می تواند کار تمیز فرهنگی انجام دهد؛ البته تشخیص نوع عمل به عهده خود شخصی است که باید در این زمینه قدم بردارد.

استاد حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: افراد باید با شناسایی مشکلات و طرح و برنامه ریزی متناسب با شغل و موقعیت خودشان، سعی در انجام کار تمیز و یا به بیان دیگر عمل آتش به اختیار باشد.

وی مسئول اصلی آتش به اختیار را طلاب و حوزه علمیه عنوان کرد و گفت: حوزه علمیه با تربیت نیروهای زبده باید به صورت منسجم در آشنایی مردم با موضوع آتش به اختیار تمام توان خود را بگذارد.

حجت الاسلام قنبری تخصصی ترین نیروهای آتش به اختیار را طلاب حوزه های علمیه دانست و گفت: طلاب دینی به دلیل شناخت بالای آن ها از دین هر جا که فرهنگ اصیل اسلامی مورد هجمه دشمن قرار می گیرد مصداق اصلی آتش به اختیار می باشند.

وی خاطر نشان کرد: مساجد را باید به عنوان اولویت و سنگر اصلی طلاب دانست و مهم ترین وظایف آنان باید اهمیت دادن به مسجد باشد.

استاد حوزه علمیه همدان به لزوم تربیت نیروهای آتش به اختیار اشاره کرد و گفت: مساجد باید پایگاه اصلی تربیت نیروهای آتش به اختیار باشند و این وظیفه حوزویان است که مردم را به مساجد جذب کنند.

وی در پایان تصریح کرد: برای مقابله با آسیب های به وجود آمده نیارمند کار دو چندان هستیم و اگر بتوان این کار را انجام داد بسیاری از مشکلات به راحتی قابل حل است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha