جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عبادی رئیس عقیدتی سیاسی

حوزه/رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درخصوص دغدغه مقام معظم رهبری پیرامون مباحث فرهنگی گفت: زمانی که فرمانده کل قوا نسبت به مباحث فرهنگی دغدغه مند هستند ما نیز باید پیرو منویات رهبری در بخش معنویت و اخلاق گام‌های مؤثری برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام شعبانعلی صالحی نسب، صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به دوران خدمت حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی در نیروهای مسلح اشاره کرد و اظهار داشت: منش و روشی که ایشان در این مجموعه داشت، زبانزد عام و خاص بود و درس‌های زیادی را از روش‌های ایشان یاد گرفتیم.

وی به حکم مقام معظم رهبری برای حجت الاسلا‌م‌والمسلمین محمدحسنی اشاره کرد و بیان داشت: این حکم دارای سه محور ارتقای هوشیاری و بصیرت دینی برای کارکنان آجا و خانواده‌های آنها، افزایش صمیمت کارکنان آجا و سایر کارکنان نیروهای مسلح و افزایش تعامل اثرگذار با سامانه فرماندهی کل آجا است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در سنوات گذشته در احکام انتصابی مقام معظم رهبری بر روی خانواده‌ها تأکید زیادی نداشتند گفت: در حکم اخیر بر ارتقای هوشیاری، بصیرت دینی و انقلابی آحاد کارکنان و خانواده‌هایشان تأکید داشتند و این موضوع نشان دهنده دغدغه‌مندی ایشان به کارهای فرهنگی است.

حجت الاسلام صالحی نسب به فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص دغدغه ایشان به کارهای فرهنگی اشاره کرد و گفت: وقتی فرمانده کل قوا نسبت به مباحث فرهنگی دغدغه مند هستند ما نیز باید پیرو منویات معظم له در بخش معنویت و اخلاق گام‌های مؤثری برداریم.

وی در ادامه از حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی در یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد و یادآور شد: امیدواریم این حضور ادامه داشته باشد و بیشتر در این مجموعه بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha