جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راهپیمایی روحانیون و جوانان اهوازی در محکومیت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس

حوزه/ طلاب، روحانیون، جوانان و مردم غیور منطقه کوی علوی اهواز، در راستای محکومیت اقدام رئیس‌جمهور آمریکا، راهپیمایی و تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جمع کثیری از طلاب، روحانیون، جوانان و مردم غیور منطقه کوی علوی اهواز برای حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم سرزمین‌های اشغالی راهپیمایی و تجمع کرده و خواستار مقابله ملل کشورهای اسلامی با اقدام جاه طلبانه ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا شدند.

بر اساس این گزارش، جوانان و عشایر غیور منطقه کوی علوی اهواز امروز در حمایت از فلسطین مظلوم به پا خواسته و انتقال پایتخت رژیم جعلی اسرائیل به بیت‌المقدس را محکوم کردند.

همچنین آیت الله موسوی جزایری، در حاشیه این مراسم، به خبرنگار «حوزه» در اهواز، توطئه آمریکا در انتقال پایتخت رژیم اسرائیل از تلاویو به بیت‌المقدس را نوعی ماجراجویی جدید در اجرای سیاست‌های مشکل‌ساز برای کشورهای اسلامی عنوان کرد و اظهارداشت: اگر امروز اقدام عملی نکنیم، سال‌های بعد پشیمان خواهیم شد.

وی با بیان اینکه فلسطین محور اصلی حرکت سیاسی جهان اسلام، گفت: «القدس کرامتا و شرفنا»؛ تحت هیچ عنوانی اجازه نخواهیم داد که قدس از دست اسلام برود.

لازم به ذکر است، در پایان این راهپیمایی علما، فضلا، روحانیون و سران عشایر منطقه کوی علوی اهواز، هرگونه ماجرای جویی جدید دولت آمریکا در مناطق اسلامی را محکوم و خواستار مقابله جدی علمای اسلام با مسأله بیت‌المقدس شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha