جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی

دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه گفت: با نیت پاک و مقدس و توجه مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۰، مرکزی در حوزه علمیه قم برای خدمت رسانی به طلاب راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلاموالمسلمین موسوی، دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه های کشور، پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز خدمات حوزه همدان، با اشاره به سالروز شهادت شهید مفتح، گفت: شهید آیت الله مفتح همیشه یار امام خمینی و یکی از رهبران نهضت انقلاب بود.

دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه در ادامه با اشاره به تشکیل مرکز خدمات، گفت: با نیت پاک و مقدس و توجه مقام معظم رهبری که خود یک روحانی درد کشیده و فقر را درک کرده بودند، مرکز کوچکی در حوزه علمیه قم در سال 1370، برای خدمت رسانی به طلاب راهاندازی شد و امروز پس از 25سال توانستهایم این نهال را با تلاش دوستان و عنایت و کمک رهبر معظم انقلاب به یک درخت تنومند تبدیل کنیم.

حجتالاسلاموالمسلمین موسوی با اشاره به خدمت رسانیهای صورت گرفته، افزود: در سراسر کشور، نه تنها همه طلاب شیعه و سنی، بلکه خانواده این عزیزان نیز در پوشش مرکز خدمات حوزه قرار گرفته اند.

وی، حضور در مرکز خدمات حوزه را افتخار بالایی دانست و اظهار کرد: روحانیان، نوکران امامزمان(عج) هستند و خدمترسانی به نوکران ایشان، افتخار بسیار والایی است که نصیب مسئولان مرکز خدمات شده است.

دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه، روحانیت را مظلومترین و محرومترین قشر در جامعه عنوان کرد و گفت: با وجود فعالیت مرکز خدمات در همه زمینه ها، اما متأسفانه با وضع مطلوب فاصله زیادی داریم.

وی خاطر نشان کرد: تا به حال قدم های مثبتی در جهت رفع نیاز های طلاب برداشته شده است، اما باید سعی کنیم به وضعیتی برسیم که طلاب دغدغه مسائل رفاهی نداشته باشند.

وی یادآور شد: به دلیل مشغلههای ایجاد شده برای حجت الاسلام مظاهری، برای خدمترسانی بهتر به طلاب همدانی، درخواست کردند که شخص دیگری را در این جایگاه قرار دهیم.

حجتالاسلاموالمسلمین موسوی خاطرنشان کرد:  با توجه به سابقه و خدمات حجت الاسلام بسطامی، وی را به این سمت انتخاب کردیم که انشاءالله بتواند خدمتگزار خوبی برای طلاب همدانی باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha