پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام بسطامی

حوزه/ مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه همدان گفت: از آغاز غیبت کبری امام‌زمان(عج) که ترویج دین بر عهده علما بوده، طلاب و روحانیون برای حفظ دین با سختی‌های بسیاری مواجه بوده‌اند و مشکلات زیادی را متحمل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام عیسی بسطامی، پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه همدان، با اشاره به لزوم خدمت به طلاب، گفت: طلاب، مرزبانان دین اسلام هستند و خدمت به آنان، خدمت به اسلام است.

مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه همدان گفت: از آغاز غیبت کبری امام زمان(عج) که ترویج دین بر عهده علما بوده، طلاب و روحانیون برای حفظ دین با سختی های بسیاری مواجه بوده اند و مشکلات زیادی را متحمل شده اند.

حجت الاسلام بسطامی افزود: قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز روحانیان در تمام صحنه ها حضور داشته اند و حتی در جنگ تحمیلی، بیشترین آمار شهدا در بین اقشار مختلف متعلق به قشر طلاب است.

وی تصریح کرد: حمایت و خدمترسانی به این قشر یکی از وظایف اصلی مسئولان است، چرا که هرگاه حضور آنان لازم بوده است، در صحنه حاضر بوده اند.

مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه همدان تصریح کرد: خدمترسانی به طلاب، افتخار است و اجر بسیار زیادی دارد. زحمات افرادی که در این عرصه خدمت می کنند، از دید خداوند دور نخواهد ماند.

وی با تشکر از کمک خیرین در بهبود روند خدمت رسانی به طلاب، گفت: کمک به طلاب را باید صدقه جاریه دانست، چرا که هر جا روحانیان خدمتی به دین کنند، ثواب عمل آنان برای خیرین نیز نوشته خواهد شد.

حجت الاسلام بسطامی در پایان با تشکر از خدمات حجت الاسلام مظاهری، گفت: امیدواریم بتوانیم آنطور که شایسته طلاب همدانی است، به آنان خدمت کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha