جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدرضا مبلغی

حوزه/ مشاور امور فرهنگی و روحانیت استاندار لرستان گفت: حرکت مثبت در حوزه علوم انسانی، هدف مشترک همکاری‌های مؤثر حوزه و دانشگاه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی، امروز در هم‌اندیشی حوزه و دانشگاه استان لرستان، با اشاره به اینکه فلسفه نام‌گذاری روز وحدت حوزه و دانشگاه، همکاری‌های مؤثر این دو نهاد برای پیشبرد امور دینی و فرهنگی در جامعه است، گفت: وحدت حوزه و دانشگاه، برکات بسیاری برای امت اسلامی و توسعه فرهنگ و تمدن اسلامی در جهان دارد و در شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی نقش به‌سزایی دارد.

مشاور امور فرهنگی و روحانیت استاندار لرستان با بیان اینکه وحدت بین حوزه و دانشگاه در خدمت‌رسانی نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف نقش خود را به‌خوبی ایفا کرده است، خاطر نشان کرد: پیشرفت جامعه در عرصه‌های مادی و معنوی مدیون تلاش‌های مؤثر این دو نهاد به‌صورت مستمر است.

حجت‌الاسلام مبلغی با تأکید بر اینکه حوزه و دانشگاه دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری برای حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: رسالت سنگین این دو نهاد در تحول علوم انسانی، در راستای حرکت مثبت جامعه است.

مشاور امور فرهنگی و روحانیت استاندار لرستان بر گسترش  همکاری‌های حوزه و دانشگاه در راستای شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی تأکید کرد و گفت: با تعامل و همفکری دلسوزانه این دو نهاد می‌توانیم در راستای شکل‌گیری تمدن بزرگ اسلامی قدم برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha