جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جوانان مسلمان در برونئی کالاهای اهدایی مردم را به فقرا می‌دهند

حوزه/ بیش از ۳۰ تن از جوانان مسلمان عضو مسجدی در برونئی، با برگزاری مراسم خیریه «روز عمل» اقدام به جمع‌آوری کالاهایی برای کمک به بی‌بضاعتان کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از borneobulletin، بیش از ۳۰ تن از جوانان مسلمان عضو مسجد «کلوپ جوانان» در شهر بیلات در کشور برونئی واقع در جنوب شرقی آسیا، مراسم خیریه «روز عمل» برگزار کردند. در این مراسم، جوانان مسلمان در مسجد اقدام به جمع آوری کمک‌های اهدایی مردم برای نیازمندان کردند.

در این روز، عده زیادی از مردم، کمک های خود را در قالب کالاهای مصرفی به جوانان عرضه کردند که در پایان، بیش از ۶۰ کیسه ۱۰ کیلویی برنج، مواد غذایی خشک و سایر محصولات نوشیدنی برای اطعام فقرا جمع آوری و برای توزیع آماده سازی شد. قرار است توزیع این کالاها به زودی در میان خانواده‌های بی‌بضاعت برونئی انجام شود.

اهدای این هدایا به مردم با روز بین المللی «داوطلب» همراه شد که مسئولیت اجتماعی و بیداری مشارکت اجتماعی را به منظور کمک به قشر آسیب پذیر جامعه تشویق می‌کرد.

کشور برونئی

برونئی با نام رسمی «برونئی سرای صلح»، کشوری است در جزیره بورنئو در جنوب شرقی آسیا. پایتخت آن، بندر سری‌بگاوان است. این کشور کوچک با اکثریت مسلمان، در آسیا در کنار مالزی قرار گرفته ‌است، جمعیت این کشور در سال ۲۰۰۱ میلادی برابر با ۴۰۰ هزار نفر بود و زبان رسمی آن زبان مالایی است.

برونئی در سال ۱۹۸۴ استقلال یافت و به دلیل داشتن منابع فراوان نفت و گاز، یکی از بالاترین استانداردهای زندگی در جهان را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha